andhess Skrevet Desember 6, 2007 Share Skrevet Desember 6, 2007 Hei! Pga noen uforutsette kostnader i forbindelse med bolig vurderer jeg å selge min kjære 320 coupe. Må ikke selge, men fornuften tilsier at jeg burde gå ned til en 1-serie eller noe. Hvis det er noen med en 118d som har lyst på coupe så vil jeg vurdere det i innbytte. Pris: 460.000 kr Kan dele på omregistreringsavgiften (ca 15.000 kr) Link på Finn.no http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... E8fu645875 Noen bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Desember 6, 2007 Share Skrevet Desember 6, 2007 Utrolig pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardostrem Skrevet Desember 6, 2007 Share Skrevet Desember 6, 2007 Tror ikke den skal være vannskelig å bli kvitt.. Gud for en nydelig bil! Lykke til med salget! Hadde vært fra meg om jeg "måtte" selge en slik gullklump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 7, 2007 Share Skrevet Desember 7, 2007 pen bil..tror jeg sikla litt på den i lyskryss i oslo litt på sensommern:) forresten..hvor er bildene tatt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andhess Skrevet Desember 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2007 takk takk... Nå fikk jeg enda mindre lyst til å selge bilen! :( Bildene er tatt ved Telenor på Fornebu... Fint sted å ta bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mmmmmmpower Skrevet Desember 7, 2007 Share Skrevet Desember 7, 2007 Utrolig flott bil. Lykke til med salget:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andhess Skrevet Desember 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2007 Liten respons gitt... Er det dårlige tider å selge bil på eller er prisen for høy? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinar84 Skrevet Desember 14, 2007 Share Skrevet Desember 14, 2007 for mange med for lite penger.. bilen er bra den. det er jo prisen.. utrolig lyst på men det får bli en annen gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Desember 15, 2007 Share Skrevet Desember 15, 2007 for mange med for lite penger.. bilen er bra den. det er jo prisen.. utrolig lyst på men det får bli en annen gang. Bilene som pleier å ligge til salgs her og som fort blir solgt er som regel av en annen klasse enn denne ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
barri Skrevet Desember 17, 2007 Share Skrevet Desember 17, 2007 Jeg kunne tenkt meg å kjøpt denne. hvis du kjenner noen som er intresert i kawasaki Ninja zx636r 2005 mod. da har nok penger til den skjønnheten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Desember 17, 2007 Share Skrevet Desember 17, 2007 Sto denne bilen på skullerud i helga en eller annen gang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andhess Skrevet Desember 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2007 Sto denne bilen på skullerud i helga en eller annen gang? Nei, det var nok ikke min... Tror faktisk jeg har sett en annen E92 i samme farge i Oslo. Trodde min var den eneste Montego blå E92, men er nok flere som har fått øynene opp for denne fargen også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andhess Skrevet Desember 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2007 NY JULEPRIS: 450.000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andhess Skrevet Januar 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2008 Ny pris: 450.000 INKL OMREG! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet Januar 5, 2008 Share Skrevet Januar 5, 2008 Ny pris: 450.000 INKL OMREG! Det er billig!!! Nydelig kombinasjon av farge på bil og interiør. Sukk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg