Morbus Skrevet Januar 3, 2008 Skrevet Januar 3, 2008 Ok. Hvor i Akershus holder du til? Det er hovedsaklig skjermen som er viktigst for meg. Men lister på dører må jeg også ha. Jeg kan godt komme å skru av dette selv hvis det er mulig? Hva er minsteprisen på shadowline listene?
Stephan.s Skrevet Januar 3, 2008 Forfatter Skrevet Januar 3, 2008 Ok.Hvor i Akershus holder du til? Det er hovedsaklig skjermen som er viktigst for meg. Men lister på dører må jeg også ha. Jeg kan godt komme å skru av dette selv hvis det er mulig? Hva er minsteprisen på shadowline listene? Pm sendt
Morbus Skrevet Januar 22, 2008 Skrevet Januar 22, 2008 Selger den heller hel ja? Forsåvidt fortsatt int i skjørta på bilen, men lommeboka vil ikke før til neste lønn.. Har du foresten bryter til elruter (4x) som sitter i midtkonsoll? Og bryter til varselblink evt pris?
Stephan.s Skrevet Januar 22, 2008 Forfatter Skrevet Januar 22, 2008 Helst hel ja da jeg driver å planlegger nybil Har fortsatt det du nevner. Bilen er fortsatt komplett foruten panser/grill. Prisen er bud som vanlig
KingB Skrevet Januar 22, 2008 Skrevet Januar 22, 2008 Nå må du snart bestemme deg om du skal selge i deler eller ikke! Er jo mange her som er interessert i deler! Jeg byr deg 800kr for rattet. Kan komme og hente det anytime! -KingB
Morbus Skrevet Januar 22, 2008 Skrevet Januar 22, 2008 Bud ja.. hehe 100kr for vindusbryteren og 50 for varselblinkbrytern Dette er ebay priser
Stephan.s Skrevet Januar 22, 2008 Forfatter Skrevet Januar 22, 2008 Nå må du snart bestemme deg om du skal selge i deler eller ikke! Er jo mange her som er interessert i deler!Jeg byr deg 800kr for rattet. Kan komme og hente det anytime! -KingB Forskjell på interesse og folk som kjøper.
Sharif Skrevet Januar 22, 2008 Skrevet Januar 22, 2008 Hvor mye for motor og diff? passer girkassen fra 520 på den motoren?
_AleX_ Skrevet Januar 22, 2008 Skrevet Januar 22, 2008 Er M fronten solgt ? viss ikkje, hva skal du ha for den ? eller bare leppa....
KingB Skrevet Januar 22, 2008 Skrevet Januar 22, 2008 Nå må du snart bestemme deg om du skal selge i deler eller ikke! Er jo mange her som er interessert i deler!Jeg byr deg 800kr for rattet. Kan komme og hente det anytime! -KingB Forskjell på interesse og folk som kjøper. Rattet!.......?
Stephan.s Skrevet Januar 22, 2008 Forfatter Skrevet Januar 22, 2008 Er M fronten solgt ? viss ikkje, hva skal du ha for den ? eller bare leppa.... Fronten har en skade som jeg tviler på at lar seg reparer desverre. Hvor mye for motor og diff?passer girkassen fra 520 på den motoren? Bud. Etter det lille jeg vet har jeg stor tvil på at girkassene passer overens, men det er nok noen her inne som kan svare deg mer korrekt på det spm Rattet!.......? Selges hbo 1500,-, som står i første post.
Morbus Skrevet Januar 23, 2008 Skrevet Januar 23, 2008 Hva skal du ha for bryterene da? Må vite om jeg kan kjøpe dem fra deg, eller om jeg skal handle de fra ebay Skjermen trenger jeg ikke lenger da jeg kjøpte nye fra koed.
alekspp Skrevet Januar 23, 2008 Skrevet Januar 23, 2008 kan du ikke skaffe flerebilder av frontn? alt kan fikses å repareres. må bare studere først
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå