Gå til innhold

BMW E36 Mods


bmw_740_e38
 Share

Anbefalte innlegg

Mitt lille prosjekt.

Da har jeg endelig fått meg min første BMW, har hatt bilen i 2mnd og er veldig førnøyd med den.

Men tiden er inne for litt mods fremover.

Planer utvendig:

Angeleyes med zenon

M3 bakfanger med difusser

M3 Kanalskjørt

Bakrutesenker

Kercher baklukespoiler

Bredding av hjulbuer

Led baklykter

M3 lister utvendig og øvrige M3 detaljer

Muligens E46 facelift på front med E46 M3 fanger, litt usikker da panser koster 10.lapper:(

Planer innvendig:

M3 Evo ratt

M3 Girkule

M3 pedaler

M3 Matter

Hvite instrument skiver

Carbon plate i instrumenthus

Crome ringer rundt instrumenter

Lyst skinninteriør

M3 terskel lister

Understell:

Poly foringer rundt hele

Motor:

Ingen spesielle planer enda, men bilen skulle vist være chippet

Men lyst på å bytte ut manifold med noe kvassere

KN filter sats

Kompressor kit hadde vært drømmen, men usikker om det er for seint da bilen har tippa 215.000KM med tanke på slitasje og slikt.

Noen som vet noe om det vil holde? Tenkt meg bare et helt vanlig kit som leverer 0,5 i trykk og 250HK.

Felger:

17" AC Snitcher

Ellers så blir det lakkering av bilen til sommeren da feriepengene er kommet inn, må ta noe rust som begynner å komme i hjulbuer bak og nederst på dørene.

Fargekombinasjon er jeg usikker på enda.

y5vpkygnrr84okrja540.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fin bil :) ser du har mye de samme planene som jeg har for min hehe.

det med kompressormating tror jeg går, men er vel skamdyrt? har planer om turbo på min, og den har runda 212 000. bare du tar fra hverandre motoren og kontrolerer det som er å kontrolere, og bytter det som trengs, så går det nok fint med litt lading :D er i allefall det jeg skal gjøre :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet om en som kan skaffe Kompressor og turbokit til en rimlig penge. Tror kompressor kitet skulle komme på rundt 20.000 ellers så har Koed et kit også. Blir litt rimligere enn turbo og mindre arbeid. Har ikke tid eller anledning til å montere turbo da jeg bruker bilen, så må derfor bli kompressor da det kan monteres en helg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...