Gå til innhold

Best lyd i en e36 Coupè?


Anbefalte innlegg

Har en e36 Coupè, og ønsker meg litt bass i bilen denne vinteren. Har orginal spiller, og ønsker å beholde mest mulig orginalt, men bare trenger litt mer "trøkk" i den. Skal fortsatt ha litt bagasjeromsplass:D Skal ikke være så dyrt, ettersom jeg er student.

Er det noen som har noen anfalinger når det gjelder valg, plassering, og montering (gjerne med linker)?

Har aldri satt inn kasse/forsterker inn i bilen, så, hvis det er noen som har råd der og, så er det bare å fyre i vei!

TV-boden er i nærheten, så det er sagt..:D

På forhånd takk! :bmw:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg har samme greiene, en grei spiller og orginale. var på sony lageret i oslo og kjøpte sony xpod basskasse med innebygd fortsterker. så hvis du vil ikke gjøre så mye ut av det og fortsatt få bra lyd funker dette bra ass, er med fjernkontroll så kan stille på bassen vis det rister for mye. men den spiller bra og kvaliteten i de orginale høytalerene blir betraktelig bedre 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den er ganske liten forresetn og tar liten plass så du har fortsatt mye bagasjerom. det er litt stress å trekke ledninger frem men tar du bare av baksetet, sofaen, så trekker du dem under den og bare lgger dem i listene fremover. jeg sleit med å få strøm ledningen helt frem så måtte ta den gjenoom hulet til coupe varmeren og dette funket fint. brukte litt over 1 time bare og hadde ikke gjort dette så mange ganger før at det gjør noe. kassen koster 2800 men er jo da med innebygd forsterker som er ganske rimelig og spiller bra nok :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp deg en Pioneer aktiv sub Denne er ganske bra http://www.pioneer.no/no/products/25/13 ... index.html Her er alt av kabler med. Har du en BMW med batteriet bak, sp er det bare å koble deg på der, og sub'en kan du koble til via bakhøyttalerene, siden du allikevel har originalspiller uten phonoutgang. Så her kan du i grunnen koble alt i bagasjerummet (hvis du også har batteriet bak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...