Gå til innhold

Hva skjer med en E39.. etter ca 270.000km?

Anbefalte innlegg

Skrevet

tja, merker at bilen begynner å dra på kilometerene.. men hva er "normalt" å fikse på disse?

Sålangt har jeg funnet ut følgende som bør fixes:

Katalysator (løs innmat)

Cluch

Kupevifte (ikke motstanden)

Fjærer

Dempere

Foringer (rund baut)

Frontlykter (slitte/ripete i frontglasset)

Overhale motor (bruker olje, men ingenting i vannet)

Servopumpe (brummer/knirker)

Skrevet

hmm vis du kan skru en del selv hadde jeg begynt å ordne den.. ingen ting er kjedeligere en å få nye over raskelser å det baler på seg..

Iogmed at cluch og motoren bruker olje hadde jeg tatt den ut og kjøpt komplett overhalingsett å cluch..

Du får jo kjøpt løse glass..har orginale pene frontglass me guleblinkers liggende.du kan få billli!!

Servopumpe brummer..den kan du nok få overhalt ellerno..men du er sikker på at ikke det er tannstanga di som er treg på ventilene?får det oxo overhalt..koster ikke al verden..

Det andre er jo bare småterri som et par tusen lapper ordner..

ellers hva som er normalt?hmm nja.. har bare hatt

et par bmwer me km stand over 300på jobb og virker veldig bra teknisk .. er jo selvfølgelig masssse ting som kan skje og som skjer.. du kan eventuelt bare selge den billi og tenke å mye frustrasjon du har slept!?!

For det er jo blidt gamle biler det her nå..har jo sett flere 520 96-97 til 60-70lapper

Skrevet

Selger ikke denne:) Går ting på skinner (hender av og til) blir det 540 av den om noen år.

Metallet er bra og resten kan jo fixes. Alderen tatt i betraktning (og at det er masse el-ting på den) holder jo systemene seg bra. Er ikke sikkert jeg får noe mindre problemer med en nyere bil :). Min er pent brukt av 2 voksene herremenn og således ganske pen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...