frank0312 Skrevet Desember 11, 2007 Share Skrevet Desember 11, 2007 jeg og har bygd og eigd det meste av subber opp gjennom årene..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sfh Skrevet Desember 11, 2007 Share Skrevet Desember 11, 2007 oki.. greit det. endatil en 10" og 12" kan bli `treg` i en feil kasse..og DET har jeg opplevd når noen har bygd en kasse uten å vite hva de gjør på.. men er vel nok om det.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Desember 12, 2007 Share Skrevet Desember 12, 2007 jeg og har bygd og eigd det meste av subber opp gjennom årene..... Så du kjøper en 8" om du vil ha kjapp og presis bass? Når det kommer til treghet og upresis bass kommer dette av feil valg av forsterker og/eller dårlig kasse konstruksjon. En 12" og en 15" i samme serien med samme specsa vil være like kjappe/trege/presise DERSOM forsterker er passende og kassa er riktig konstruert. Trenger da vel ikke være rakettforsker for å skjønne dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frank0312 Skrevet Desember 12, 2007 Share Skrevet Desember 12, 2007 dette her blir for dumt rett og slett her prøver eg å hjelpe en som skal bygge anlegg så blir det bare en masse dritt av det eg vet iallefall hva erfaringer eg sitter inne med så får det være opp til trådstarter hvem han vil høre på . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Desember 12, 2007 Share Skrevet Desember 12, 2007 dette her blir for dumt rett og slett her prøver eg å hjelpe en som skal bygge anlegg så blir det bare en masse dritt av det eg vet iallefall hva erfaringer eg sitter inne med så får det være opp til trådstarter hvem han vil høre på . Nei, blir ikke masse drit av det. Vi alle prøver å hjelpe trådstarter - men desverre så har vi forskjellig meninger på hvordan ting er og funker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Desember 17, 2007 Share Skrevet Desember 17, 2007 Oak: Jeg har gjort akkurat det du har plan om og gjøre. Kjøpte 2x12" + monoblokk fra rockford. Og omformer. Kjøpte alt på mekonomen. Fungerer veldig bra. Ligger 2bilder litt ned på siden her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=54328 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå