Gå til innhold

320i e30 -86 mod. går dårlig. hvorfor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

alle 320 går dårlig. har hatt 2 320 og vart frakjørt av en golf 2 1.8 forgasser.. og begge toen har vært i toppstand. overhalla eine motorn vart litt kvekkere men likavell veeeldig dau..

Skrevet

Den går vel ikke så dårlig? Har en 320 86 mod selv. Trykker man gassen i bånd og drar ut 1. og 2. gir går den da greit nok, seff er det ikke store akksen etter dette. Nå har ikke jeg kjørt E30 325, så kan ikke sammenligne med den, er det stor forksjell på de to?

Skrevet

hadde 320 før å den var nu ikke dau.. aksa nu fra granada 2.8/9 v6 men æ hadde 318 diff da:) hehe aksa som bare juling men toppfarta va så vidt 200 nåkk fart eller? :)

Skrevet

har kjørt 325i-e30 , å det er noe helt annet ... 320i,en har gått 230000 km , fine ventiler med fin gange i motor. har fått den justert på bmw verksted, og montert originalt luftfilter . . menn synes fortsatt denn er alt for slapp. . .nokså høyt bensinforbruk.. menn mulig det bare er jeg som er litt kravstor :) takker for flere tipps ;)

Skrevet

Har også en E30 320, og den er dau.... stooor forskjell fra 325`en jeg hadde i fjor vinter for å si det sånn. Kommer ikke til å bli E30 320 igjen tror jeg..

Skrevet

om du er villig til å bruke litt penger så hjelper det litt å bytte kam på disse motorene... blir ingen racer fordet, men det hjelper

Skrevet

legger mann til godviljen så går denn ok... :) men føler ikke helt at den går som den skal ... føles litt dårlig respåns på gasspedal... henger litt etter på en måte. :/ takker for svar og tipps:)

• 2 weeks later...
Skrevet
legger mann til godviljen så går denn ok... :) men føler ikke helt at den går som den skal ... føles litt dårlig respåns på gasspedal... henger litt etter på en måte. :/ takker for svar og tipps:)

bytt bak aksel, kam og chip :P da hjelper det. men kan fortsatt ikke sammenlignes med 325.

Skrevet

Vet ikke åssen det er på de motorene der.. Men på M50'en bør vakumslangen til BTR sjekkes regelmessig.. Om denne er morken og slitt så åpner ikke BTR for retur.. Da blir den dau da.. JAGGU sa e'

Drukna i bensin...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...