Olelink Skrevet Desember 7, 2007 Share Skrevet Desember 7, 2007 Her er noen bilder av bilen min E36 325IA Sedan m50b25 1991mod rullet 250000km. Brokat-rot metallic ( Bilens orginale farge ). Pergament ( beige ) og Svart interiør. Orginalt levert med m-tech understell og diff.brems Ble påkjørt rett før påsken som var (2007) så da ble det innspirasjon til og gjøre noe. Gikk til innkjøp av Rieger fanger og sideskjørt, men synes passformen var litt dårlig og syntes ikke finishen bli det samme som det orginale m-tech utstyret så jeg droppet det og gikk for m-tech, syntes det ble finere selv om at det har blitt ganske vanlig. Siden det ble forandring i planene mangler fortsatt m-tech sideskjørt og bakfanger, men det kommer... Bilen ble opprettet av en kjenning som stort sett bare har drevet med oppretting av bmw, karen har jo fult utstyrt jigg stående i garasjen, noe de nærmeste bmw verkstedene ikke har ( var noen bulker bak samt at hjulbrønnen var halvert i volum ). Bilen ble plukket ned utvendig, pusset ned og hel lakkert i samme farge. Felgene skal også opplakkeres siden fargen er litt slitt og har fått noen riper. * Org. AC Schnitzer racing wheels type II 8x17" og 9x17" senter lakkert i bilens farge. * Rieger hekkvinge u/bremslys. * Frontlykt lister. * Hvitblinkers helt rundt, sideblinkersene har ramme lakert i bilens farge. * Org. M-tech frontfanger m/Org. DTM list. * Rieger bakrute senker. * M-tech innsats i bakfanger. * Borla effektpotte, ga veldig fin lyd og ser bra ut * ///M logo på bakluke * Org. M-tech dørlister med ///M logo. * EBC Turbo groove skiver foran (ventilert, borra og slissa). * Red stuff klosser foran. * AP coilovere (justerbart senkesett) samt M3 topplager. * ///M-understellet begynte og bli slitt så alt er nytt. (stag,gummi osv) * M-tech gulvmatter. * BMWCCN-Trøndelag skiltplater. * Konfilter, plukket av nå men savner lyden Motormesig er den orginal utenom powerfilter og effekt potte men går godt Coilovere fra AP er montert, Er fornøyd med dem... Bilen er nå solgt og grommere vogn kommer snart i hus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Stokk1 Skrevet Desember 7, 2007 Share Skrevet Desember 7, 2007 Slik ca. Hva er rett pris ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Desember 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2007 har ikke sett noe på hva andre i tillsvarende stand ligger i... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Desember 7, 2007 Share Skrevet Desember 7, 2007 Har montert Ap coilovers i dag.. Er ganske fornøyd.. Blir litt annerledes for har breddinga da.. Men du kan jo ta en titt i prosjekttråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Desember 7, 2007 Share Skrevet Desember 7, 2007 Pen bil Digger fargen der når den er ren og polert Har samme på bilen min og. prisen spørs jo en del på km stand og utstyr. Men jeg vil tro en plass mellom 60 og 70 000kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Desember 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2007 ja fargen er digg, er jo en 3-4 perlemor farger i den. Er ikke alle orginalfarger som har det. er i god stand, har bestandig byttet olje og filter når den har rullet 5000, byttet plugger, jevnt. ingen ulyder. nettopp eu-ok, byttet da en del foringer og byttet skiver og klosser foran til EDC turbo groove og red stuff. det vises ikke på bildet siden bremsene ble skiftet i høst og bildet ble tatt i sommer. Ja de sier nå at coiloverne skal være bra, man kan jo ikke forvente KW eller Bilstein PSS9 kvalitet når man betaler bare 7500 Men må vel vente litt med å sette dem på, bør vel skifte topplagrene når man først er ute med demperne Tja, tror kanskje jeg kommer til å forlange litt mer enn 60-70 000 når den skal selges, men vi får se... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Desember 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2007 15/12-07 Beskrivelse er endret og utvidet med mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Desember 15, 2007 Share Skrevet Desember 15, 2007 Syns 7500,- var litt mye for AP coilovers? Betalte 6199,- for Konigsport coilovers til min på Koed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Desember 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2007 hva de koster og hva man betaler er to forskjellige ting betalte bare 6250 fordi jeg fikk bra rabatt ingen frakt siden jeg bor bare 1,5 mil unna styling-tech. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Desember 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2007 Tråd oppdatert med litt mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2008 flere oppdateringer, AP coilovere montert, bilder kommer..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Juni 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2008 Bilen blir nå lagt ut for salg hvis noen er intresert Bilen ligger også ute på autodb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juni 21, 2008 Share Skrevet Juni 21, 2008 Har en Vulkangrau sedan jeg vurderer sorte og blanke felger på. Fint med bilder av din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Juni 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2008 mine felger er lakkert i samme farge som bil ( brokatrot metallic) men ser sorte ut ja det tar seg godt ut med lakert senter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Juni 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2008 Link til salgsannonsen på finn.no http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=14222360 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå