Gå til innhold

E36 325IA 'n min (solgt)

Olelink
 Share

Anbefalte innlegg

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Lenge siden oppdateringer nå siden bilen har ligget for salg og gjør det fortsatt så har den blitt lite brukt til fordel for 5'ern.

Har vært lite napp og har måtte senket prisen mye nå siden jeg tidlig innså at prisen ble for drøy, noen som som har prisformening om hva jeg burde kunne få for den?

(P.S. har oppdatert utstyrslista som ligger i starten av tråden )

I dag har det på ny vært vaske dag og tok da ett par bilder av den samtidlig :) Bildene ble litt sånn i farta og tatt med mobilkamera men ble bedre enn forventet 8-[

Noen som har kommentarer på noe som kunne blitt gjort bedre, noe som mangler på bilen for at den skal bli finere så rop ut :D

zfi3jpm9vvee284omvi5.jpg

wpldt4xhrt7u9fd98aco.jpg

jyhmtme1rgb5lb8b9qx0.jpg

7n0nev63qeczxf6l56s6.jpg

db8y9b4yiaia47hk7t49.jpg

3qp5keemfiyzpjtipw4d.jpg

626tem37ndiy77lddp7k.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gir kule er orginal :wink:

har ikke org. ratt siden det ikke fulgt med når jeg kjøpte den men er med ett større ett siden det der er veldig lite :)

orginal pedalene er under der, bare og fjerne det som er satt på..

felgene blir der. de er kanskje ikke verdens fineste men det er noe som ikke alle andre har, noe som skiller se ut fra ett noe monotont felgvalg ( iallefall her jeg bor) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En billig og kanskje den beste oppgraderingen med tanke på salg er å skaffe deg et mørkt interiør.. Hadde aldri orket å kjøre en bil med det brune interiøret. Koster jo ikke allverden for et brukt teppe og seter, samt dash..

Lykke til med salget..

Felgene ser forresten veldig bra ut syntes jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk, alt er notert og vurderes :)

med tanke på interiør så har jeg lenge tenkt på å skifte men er usikker på om det er verdt det. koster jo noen kr for nytt interiør også og spørsmålet er jo da om det er bedre å heller senke prisen mer....

interiøret ser vel kanskje litt mørkere ut på bildet enn hva det egentlig er :?

flere innspill? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 6 months later...

I det nostaliske hjørnet i kveld, fant igjen noen bilder (med ett EOS500) av bilen så poster disse selv om bilen er "long gone" i ny eiers hender :)

n0on8xogowqn193ky3bw.jpg

7kus42jk3e297u5wvjf5.jpg

33vztx0qmentiaggpsv7.jpg

PS, bildene er scannet inn fra papir bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...