Olelink Skrevet August 9, 2008 Forfatter Share Skrevet August 9, 2008 Prisen er nå senket og annonsen oppdatert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet August 13, 2008 Forfatter Share Skrevet August 13, 2008 Her kommer foresten noen nyere bilder. Madammen gikk amok med kameraet og bildene ble ikke så værst ;-P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet September 1, 2008 Forfatter Share Skrevet September 1, 2008 Annonsen på finn oppdatert igjen. http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... .svl=Bilde Noen som er intresert eventuelt har andre komentarer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet September 13, 2008 Forfatter Share Skrevet September 13, 2008 Lenge siden oppdateringer nå siden bilen har ligget for salg og gjør det fortsatt så har den blitt lite brukt til fordel for 5'ern. Har vært lite napp og har måtte senket prisen mye nå siden jeg tidlig innså at prisen ble for drøy, noen som som har prisformening om hva jeg burde kunne få for den? (P.S. har oppdatert utstyrslista som ligger i starten av tråden ) I dag har det på ny vært vaske dag og tok da ett par bilder av den samtidlig Bildene ble litt sånn i farta og tatt med mobilkamera men ble bedre enn forventet Noen som har kommentarer på noe som kunne blitt gjort bedre, noe som mangler på bilen for at den skal bli finere så rop ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torodd Skrevet September 14, 2008 Share Skrevet September 14, 2008 Få tak i orginalt ratt, girkule og pedaler. Noen andre felger hadde også gjort seg, men det er smak og behag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet September 14, 2008 Forfatter Share Skrevet September 14, 2008 gir kule er orginal har ikke org. ratt siden det ikke fulgt med når jeg kjøpte den men er med ett større ett siden det der er veldig lite orginal pedalene er under der, bare og fjerne det som er satt på.. felgene blir der. de er kanskje ikke verdens fineste men det er noe som ikke alle andre har, noe som skiller se ut fra ett noe monotont felgvalg ( iallefall her jeg bor) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet September 14, 2008 Share Skrevet September 14, 2008 Jeg ville ha skiftet ratt,felger,og satt på ny typen skilter..frisker opp litt det og men som sagt hver sin smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet September 14, 2008 Share Skrevet September 14, 2008 En billig og kanskje den beste oppgraderingen med tanke på salg er å skaffe deg et mørkt interiør.. Hadde aldri orket å kjøre en bil med det brune interiøret. Koster jo ikke allverden for et brukt teppe og seter, samt dash.. Lykke til med salget.. Felgene ser forresten veldig bra ut syntes jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet September 14, 2008 Forfatter Share Skrevet September 14, 2008 takk, alt er notert og vurderes med tanke på interiør så har jeg lenge tenkt på å skifte men er usikker på om det er verdt det. koster jo noen kr for nytt interiør også og spørsmålet er jo da om det er bedre å heller senke prisen mer.... interiøret ser vel kanskje litt mørkere ut på bildet enn hva det egentlig er flere innspill? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet September 17, 2008 Forfatter Share Skrevet September 17, 2008 ser ut til at orginalt m-tech ratt kommer på plass nå om få dager flere forslag til små ting som gjør bilen mer attraktiv, eventuelt noen med en pris forespeiling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2008 Bilen ble solgt den 21/9-08 Men grommere bil hentes hjem nå så en ny post på den kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet April 13, 2009 Forfatter Share Skrevet April 13, 2009 I det nostaliske hjørnet i kveld, fant igjen noen bilder (med ett EOS500) av bilen så poster disse selv om bilen er "long gone" i ny eiers hender PS, bildene er scannet inn fra papir bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå