bmwhans Skrevet Desember 7, 2007 Skrevet Desember 7, 2007 Har en del deler til e 30 jeg skal selge. Delene stammer fra en 320 men noe kan brukes om hverandre.. Innsug 3 par org sideblinklys Den tenningsdelen bak nøkkelen (den som er bak der man setter i nøkkelen, vanskelig å forklare) Blinklyshendel Div brytere (Tåkelys, varsellys, varmetråder) Bensinpumpe Hovedbremsesylinder m abs Bremsekraftforsterker Grill uten nyrer vindusviskermotor med stag. Spylervæsketank Styrestag uten servo Pæreholdere til baklys Org dempere bak Panser Øvre del av org luftfilterboks Svart speil venstre side, med sprekk Fjærbein foran venstre side, med skiver og det der. Her er det bare å gi bud
bmwhans Skrevet Desember 9, 2007 Forfatter Skrevet Desember 9, 2007 tja en 400 kr? er med mekanismen som styrer armene også.
Eaglehrt Skrevet Desember 9, 2007 Skrevet Desember 9, 2007 er spylervæsketanken med sensor? fungerer den? selger du kun sensor?
bmwhans Skrevet Desember 10, 2007 Forfatter Skrevet Desember 10, 2007 hm. den sitter på siden der ikke sant? skal sjekke når jeg kommer hjem. gir tilbakemeld!
bmwkroer Skrevet Desember 11, 2007 Skrevet Desember 11, 2007 hei, har du noe telefon nummer jeg kan ringe deg på?? trenger noen deler=)
Steffen.S Skrevet Desember 11, 2007 Skrevet Desember 11, 2007 Du har vel ikke et tlf nummer til meg også?
bmwhans Skrevet Desember 13, 2007 Forfatter Skrevet Desember 13, 2007 og til dere som spør om jeg har ting og hva jeg skal ha og ikke svarer når jeg har gitt dere svar, la vær å skriv i stedet! er ikke vits i å grave og spørre etter pris når dere ikke skal ha noe... btw: bump
BAYERNRACING Skrevet Desember 14, 2007 Skrevet Desember 14, 2007 skulle hatt den tennings bryteren som sitter bak tennings låsen
bmwhans Skrevet Desember 15, 2007 Forfatter Skrevet Desember 15, 2007 skulle hatt den tennings bryteren som sitter bak tennings låsen ja for du skjønner hvilken jeg mener ikke sant? det er en slags liten "boks" med et innfelt spor i. nøkkelen går inn i låsen og bak låsen er det en tapp som går inn i denne boksen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå