lloydsb Skrevet Desember 8, 2007 Share Skrevet Desember 8, 2007 Meg og en kompis har montert m3 lyker på våres e36'r.. Vi har et problem, alle lys fungere bortsett fra det ene bremselyset.. Jeg har hørt noe om noe checkkontrol som kan ha noe med dette å gjøre.??? Vi kan jo ta strøm fra bremselyset på andre sida, men jeg syntes det blir litt jalla.. Noen som har peilling på dette...? Min bil . e36 coupe 95 mod 320 kompisen. e36 coupe 320 94 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 8, 2007 Share Skrevet Desember 8, 2007 dere har nok kjøpt lys med checkkontrol ja! , bare legge over å gjøre det skikkelig! så har ikke det noe å si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Desember 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2007 dere har nok kjøpt lys med checkkontrol ja! ,bare legge over å gjøre det skikkelig! så har ikke det noe å si åssen kan man se på lyktene om de er med checkkontrol eller ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 8, 2007 Share Skrevet Desember 8, 2007 Flere "Stikker" i der du pluggen inn kabelen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå