Gå til innhold

Blinklys spørsmål framme E46 coupe.. Vanlig kontra "gaf

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestillte meg nye blinkers fra gs og oppgidde nøyaktige modell og tall på bilen for at det skulle passe, men når jeg har tatt ut de originale blinkersene ser jeg at det er forskjellige fester på de..

Det originale ser slik ut, med en klips i midten og to "styrepinner" som bare skyves rett på plass..

IMG_0714.jpg

Mens det nye har kun dette "gaffel" feste..

IMG_0718.jpg

Og slik ser det ut inni der lykten skal festes..

IMG_0716.jpg

Her ser du at det er plass til denne klipsen og de to styrepinnene... Er det da umulig å få det andre til å passe??

Irriterte meg veldig da de nye ble kanonfine.. :(

Håper på kjappe svar :roll:

Skrevet
juks det til...lim/sika feks...

Jeg ville heller ringt GS og hørt om de kunne bytte dem i en type med riktge fester først.

Skrevet

Blinklyset får du ut ved å stikke et flatt skrujern ned i hullet som er nermest lykten slik at du kommer ned til klipsen på baksiden av lykten.. Da er det bare å trykke å rikse litt i lykten så ramler den ut etterhvert..

Og har satt inn blinklyset på min, måtte klippe vekk feste på de nye lyktene får å få de til å passe, men de er nå inni.. Passformen var så som så, men skal modifisere litt til i kveld for å få de helt på plass! Muligens med litt lim/sika som penguin sier her!

Skrevet
juks det til...lim/sika feks...

Jeg ville heller ringt GS og hørt om de kunne bytte dem i en type med riktge fester først.

GS har ikke samme lyktene med andre fester, da blir det andre lykter.. Kunne få med svart bakgrunn, men ikke klare glass.. Dermed ble det modifisering av de jeg hadde da jeg skulle ha klarglass med svart bakgrunn.. Ble en fantastisk oppgradering, nesten en liten facelift :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...