fredriko Skrevet Desember 8, 2007 Share Skrevet Desember 8, 2007 Har lagt merke til noen lyder fremme i understellet mitt når jeg kjører, viss jeg ligger i 80km/t og veien heller litt så gynger bilen litt og da får jeg sånn "dure" lyd fremme, net som dekket tar oppi elns, og når jeg kjører sakte på humper så "kakler" det og slår voldsomt, kan det være noen foringer eller stag som er ødelagt ? dette er en 540 touring. Takker For svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw335i Skrevet Desember 8, 2007 Share Skrevet Desember 8, 2007 den "kaklingen" du hører,kan minne om stabstagslenkearmer som er utslitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredriko Skrevet Desember 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2007 takker for svar, snakket med en mekaniker i går, og han sa det samme;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Friksen Skrevet Desember 10, 2007 Share Skrevet Desember 10, 2007 og den durelyden er nok et hjul lager som er på vei te å ryke.. du merker d kjapt vis lyden forandrer seg vis svinger litt i 80-100km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Desember 10, 2007 Share Skrevet Desember 10, 2007 Har samme lyd i min E23. Syns det høres ut som en form for "rumling", noe som tyder på at det kan være et hjullager, i allefall ettersom det durer mere når man svinger. Det som kakler/slår kan være opplagringen til støtdemperne, eller varmeskjold i motorommet som er løst/dårlig Bare en idè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredriko Skrevet Desember 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2007 Ja kanskje, men det er en jevn dure lyd kun når det er jevne "humper" opp og ned i 80-90km/t er det et tegn på slitt hjullager ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå