Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter det begynte å bli kaldt piper det fra rattet mitt når jeg svinger. Er dette noe plastikk som blir en ørliten millimeter "trekt sammen" av kulden, eller er det mer seriøse ting? Noe jeg kan smørre?

Gjelder en 320, 1992

Skrevet

det peip med meg og. la meg gjette er det airbag ratt dere har? men det er ikke plastikken. det er sleperingene til airbag og hornet bak rattet. du trenger en t30 torksjærn for å skru av airbaggen så tar du av ledniengen til airbag og horn. så er det en 19mm eller no bolt i midten. ta av rattet. på baksiden av rattet er det sleperinger. det er sikkert smurt med koberpasta eller lignende. gjør rent dette og smør det på nytt. gjør ogå stiftene eller børstene rene og smør dem også.. dette funka vertfall for min del.. men for sikkerhets skyld ta av batteriet når du holder på. også for å slippe lysende airbaglampe...

Skrevet

før all del legg airbagen bak i koferten med airbagen opp vist denne skal utløses så jør den ikke så stor skade. men ja er sleperingen som piper. jort d på min bil nu lenge, men har bare ikke orka å tatt av ratte får å fikse dettte, men jeg skal jøre dette på torsdag da kan jeg lage en DIY på dette!

Skrevet

hvis det er det som er feilen så gir jeg f i det.. eller så bytter jeg hele rattet.. og lampa lyser så den her jeg kuttet ut.. er gammel bil så er ikke no å bry seg om

Skrevet
før all del legg airbagen bak i koferten med airbagen opp vist denne skal utløses så jør den ikke så stor skade. men ja er sleperingen som piper. jort d på min bil nu lenge, men har bare ikke orka å tatt av ratte får å fikse dettte, men jeg skal jøre dette på torsdag da kan jeg lage en DIY på dette!

Sørg for gode bilder da :D

Skrevet

Sørg for gode bilder da :D

Henger meg på denne.

Dette er noe jeg må få gjort i vinter. Utrolig hvor irriterende sånt småtteri kan være :S

Skrevet

det er ikke airbag på min. men plastiken bak rattet mitt er løst så det tar borti rattet. men jeg kan jo ta av rattet og sjekke også da:P jeg klikker nøtter når det er små irriterende lyder..

Skrevet
det er ikke airbag på min. men plastiken bak rattet mitt er løst så det tar borti rattet. men jeg kan jo ta av rattet og sjekke også da:P jeg klikker nøtter når det er små irriterende lyder..

er slepering førde om du ik har airbag. er til fløyta vett du.. :D

Skrevet

ikke for å ødelegge tråden men siden det orginale spørsmålet er så godt som besvart. og det er snakk om irriterende ulyder hehe. knirking i stoler mellom bakplata og skinnet, da skinnstoler eller delskin som jeg har... noen ideer? og knirkende klutsjpedal?

• 4 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...