Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk meg et aldri så lite sjokk da jeg svingte av riksveien her i sta. Synet som møtte meg far en forlatt 320 d (04-05 modell kanskje) som sto ca midt i veien... Bilen var punktert på begge hjul på høyre side. Felgen bak var i tillegg ødelagt, så vedkommende må enten være ekstremt dum, eller ha gått inn for å gjøre det. Bilen var ikke stjelt, for det sjekket jeg med en eneste gang... I tillegg var frontfangeren god og bulkete. Stakkar bil :shock:

Skrevet
Fikk meg et aldri så lite sjokk da jeg svingte av riksveien her i sta. Synet som møtte meg far en forlatt 320 d (04-05 modell kanskje) som sto ca midt i veien... Bilen var punktert på begge hjul på høyre side. Felgen bak var i tillegg ødelagt, så vedkommende må enten være ekstremt dum, eller ha gått inn for å gjøre det. Bilen var ikke stjelt, for det sjekket jeg med en eneste gang... I tillegg var frontfangeren god og bulkete. Stakkar bil :shock:

Jeg kom der rundt halv 4 natt til søndag og legger ut skikkelig etter midtrabatten og så ser jeg bilen stå midt i veien uten lys eller varselstrekant!! Det så ut som det måtte ha vært brann i det ene bakdekket, HELT ødelagt. Felgen så ut som den hadde vært gjennom ei kvern! Aldri sett noe liknende før.

Vi ringte og sa ifra til nødtelefonen, og fikk beskjed om at eieren allerede hadde kontaktet bergningsbil. Men at noen kan FORLATE en E90 320d uten lys midt i veien, midt på natta, UTEN varselstrekant kan IKKE være riktig god. De ba oss sette opp varselstrekant, men vi hadde jo ingen til overs... Så gamle Bjølseth fabrikken måtte bøte med en refleksplate..

Tullinger! :? Hadde jeg krasjet i den hadde det blitt månelyst da eier hadde dukket opp. :evil:

Skrevet

Jeg kom der rundt halv 4 natt til søndag og legger ut skikkelig etter midtrabatten og så ser jeg bilen stå midt i veien uten lys eller varselstrekant!! Det så ut som det måtte ha vært brann i det ene bakdekket, HELT ødelagt. Felgen så ut som den hadde vært gjennom ei kvern! Aldri sett noe liknende før.

Vi ringte og sa ifra til nødtelefonen, og fikk beskjed om at eieren allerede hadde kontaktet bergningsbil. Men at noen kan FORLATE en E90 320d uten lys midt i veien, midt på natta, UTEN varselstrekant kan IKKE være riktig god. De ba oss sette opp varselstrekant, men vi hadde jo ingen til overs... Så gamle Bjølseth fabrikken måtte bøte med en refleksplate..

Tullinger! :? Hadde jeg krasjet i den hadde det blitt månelyst da eier hadde dukket opp. :evil:

Viste seg at eieren var i et hus 200 meter lenger bort, faktisk. Hva han har drevet med er et under for meg. Men det første jeg tenkte når jeg så bakhjulet og ikke minst felgen var at bilen måtte være stjelt... :shock: Jeg viste hvertfall politiet hvor vedkommende hadde sommerhus (etter å ha sjekket regnr visste jeg hvem det var på navn)

De skulle inn og ha seg en prat med han. :wink:

Skrevet
Det er alltid like søtt å lese om alle verdensmesterne som aldri har gjort noe feil! :)

Hva snakker du om? Meg?

OT: 316: Har du solgt E30n din enda?

Skrevet
Det er alltid like søtt å lese om alle verdensmesterne som aldri har gjort noe feil! :)

Enhver person med mer enn 3 hjerneceller skjønner at man skal sette opp varseltrekant, eller i det aller minste sette på varselblink/nødblink på bilen!... Trenger ikke være verdensmester for det.

Skrevet

Hva snakker du om? Meg?

OT: 316: Har du solgt E30n din enda?

Nei, har ikke det. Men den går for 5000,- på lørdag hvis jeg ikke har fått noen høyere bud. Latterlig pris men, kan ikke ha den lenger. :twisted: Den står jo på Jømna, hvis du ikke har vært der og sett på den alt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...