steffen- Skrevet Desember 9, 2007 Skrevet Desember 9, 2007 bilen er da en e36 318is da Må jeg vist pusse på bilen mitt litt, etter et treff med et autovern. jeg har desverre ikke noe bilder av skadene, men har begynt og ta bilder nå som jeg har begynt og pusse opp igjen litt. det som ble skadet er: panser, grilramme, frontplate, angeleyes mine ble ødelagt, baklykta også fikk jeg en bulk under lykta bak og eksos anlegget var ikke helt i orden fra før så det blir fikset og. ene sideskjørtet er ikke helt strøkent. det som jeg har skaffet er: panser grillramme, frontplate, bruker de orginale baklyktene og framlyktene til jeg kommer over akkurat de jeg vil ha, eller klarer og bestemme meg da. Lakk til delene er kjøpt inn. det jeg mangler er frontfanger får og få den på veien igjen. ønsker da en M fanger eller reiger : ) mangler og grillnyrer Planer fremover er: nye lykter, angeleysringer eller lykter der alt sitter sammen. nye baklykter kanskje hel lakkering til sommern. spørs åssen lakkeringa av de delene som må lakkeres nå blir. m lister m diffuser bak bakrutesenker speil sideskjørt bakfanger og det jeg håper mest på er nye felger til sommern : ) valget er mellom brock b1, b4 og barrecuda indy og sport evo felgene blir da 8,5x18" tror jeg : ) kom gjerne med innspill.. jeg ønsker innspill.
steffen- Skrevet Desember 9, 2007 Forfatter Skrevet Desember 9, 2007 lakkeringa av frontplata: bilde av bilen sånn der er akkurat nå: bilde av skaden bak:
steffen- Skrevet Desember 9, 2007 Forfatter Skrevet Desember 9, 2007 da er panseret grunnet: grilramme er også grunnet: et lite bilde av bilen, sånn den var:
steffen- Skrevet Desember 10, 2007 Forfatter Skrevet Desember 10, 2007 da er tingene lakkert men panseret ble ikke helt bra. skal la det tørke og pusse ned igjen, deretter lakke på nytt. tok på littt for mye lakk så begynte og renne i de nedfeltene på paseret. men grilrammen ble bra : )
steffen- Skrevet Desember 16, 2007 Forfatter Skrevet Desember 16, 2007 lakken på panseret ble helt greit til slutt : ) men ikke den dårligste heller : D har fått satt på delene nå. mangler bare fangeren, men det blir fikset litt i dag så håper på i løpet av uka. bilen skal på verkstedet og få ny eksos i morra angelringer og karbon nyrer er bestilt. vurderte svart nyrer og men det kan jeg bestille senere vis jeg orker et lite bilde av fronten: flere bilder kommer når den skal ut i lyset : )
///MoePower Skrevet Desember 16, 2007 Skrevet Desember 16, 2007 Smakfull bil dette. Hehe, sig i lakken er fort gjort ja. Bare en ting å gjøre, pusse ned og lakke på nytt som du sier Blir nok bra!
steffen- Skrevet Desember 16, 2007 Forfatter Skrevet Desember 16, 2007 jepp men lurer på om jeg skal beholde den fangern jeg har eller om jeg skal kjøpe noe sånn M fanger?
steffen- Skrevet Desember 20, 2007 Forfatter Skrevet Desember 20, 2007 da har bilen vært på verkstedet og fått ny eksos med kat. skiftet panserfestet. sett over bilen om det var noe galt. men alt var ok. eneste som mangler nå er panser wire men det er bestilt, får den senere idag eller i morra. fikk også en pakke i dag i posten fra GS Bilder sier mere enn tusen ord: angelringer og karbon nyrer : ) bilde av potta: bilde av skaden bak, blir fikset rett over nytt år : ) sånn bilen står nå: har også koplet om anlegget litt. har koplet høytalerne foran til en forsterker bak. håper det skal bli litt bedre lyd kvalitet men må lada batteriet først. frontfangern jeg hadde har jeg pusset osv. sparklet osv. klar til lakk snart. Og da er er det tut og kjør igjen ; )
Mikke1981 Skrevet Desember 21, 2007 Skrevet Desember 21, 2007 Fin farge på bilen,og brock b1 felg hadde passet bilen perfekt !
steffen- Skrevet Desember 21, 2007 Forfatter Skrevet Desember 21, 2007 sitter og venter på den helvetes wire til panser åpnern. de skulle få den i dag. men så ringte jeg innpå der da for og høre og da hadde de stengt kl 2 og åpner ikke før den 26 :s buhu. må vente :S
BreitBau Skrevet Desember 21, 2007 Skrevet Desember 21, 2007 Brock B1 er så oppbrukt.. Ligg unna.. Ellers er det en nyyydelig farge..
steffen- Skrevet Desember 21, 2007 Forfatter Skrevet Desember 21, 2007 hmm. ja er enig i det men de er fine da. men synes litt om keskin kt1 og barracuda, men vet ikke om barracuda passer bmw ..
Ad|oS Skrevet Desember 21, 2007 Skrevet Desember 21, 2007 Er vel en annen her inne som har kjørt med det tidligere, er det ikke? Sikker på at du skal ha kantfelger?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå