mrt Skrevet Desember 9, 2007 Skrevet Desember 9, 2007 har et problem med min bmw 320i e36 (95 model) alle instrumenter forsvinner plutselig, bensin måler, speedometer, turteller, temp og alt faller ned og lyset forsvinner, når dette forsvinner funker heller ikke vindus viskerne på det ene intervallet( der var den går jevnlig på det sakteste) og viss jeg slår hardt oppå der instrumentene er hender det at alt kommer tilbake men da lyser alle lys der samtidig i noen sek først, har hatt den på verksted et par ganger nå, og dem finner heller ikke ut av noen ting, og det begynner og bli ganske dyrt, noen som vet hvor feilen er, hva det kan være eller vært borti det før? setter stor pris på hjelp her:)
Bare_egil Skrevet Desember 9, 2007 Skrevet Desember 9, 2007 dårlig kontakt eller dårlig jord kanskje?
leifen Skrevet Desember 9, 2007 Skrevet Desember 9, 2007 Jeg hadde samme problemet som du beskriver. Eneste så funket var å bytte instrumente. byttet for rundt 6mnd siden, har ikke fått problemet igjen
mrt Skrevet Desember 9, 2007 Forfatter Skrevet Desember 9, 2007 de på verkstedeet har hatt ut alle instrumentene, og satt inn igjen og sjekke kontakter og jordings punkter, men dem finner ikke feilen:( kanskje jeg må bytte alle instrumentene da om ikke noen andre vet hvor eller hva feilen er? hvor mye vil det ca koste og bytte det ut?
leifen Skrevet Desember 9, 2007 Skrevet Desember 9, 2007 De prøvde det samme på min og, men hjalp ikke. instrumentet koster vel 6-7-8000kr. så du må vel regne noen lapper til i arbeid
BMWDaniel Skrevet Desember 9, 2007 Skrevet Desember 9, 2007 har hatt samme problem med min, hørt i fra en bmw forhandler at det er det kretskortet som sitter inni instrumentet som er gåent. men et slikt instrument kan du jo kanskje finne på en hogger hvis du er heldig.. bytte av det er heller ikke så vanskelig. har du en stjerne trekker og litt sunnfornuft skulle du nok klare det vil jeg tro.
Dirty Skrevet Desember 10, 2007 Skrevet Desember 10, 2007 De prøvde det samme på min og, men hjalp ikke.instrumentet koster vel 6-7-8000kr. så du må vel regne noen lapper til i arbeid galefolk! kjøper jo ikke nytt speedometer! kjøpet et brutk et til 1 lapp ca! å bytte det tar jo max 2 min
leifen Skrevet Desember 10, 2007 Skrevet Desember 10, 2007 De prøvde det samme på min og, men hjalp ikke.instrumentet koster vel 6-7-8000kr. så du må vel regne noen lapper til i arbeid galefolk! kjøper jo ikke nytt speedometer! kjøpet et brutk et til 1 lapp ca! å bytte det tar jo max 2 min Hadde garanti på bilen
PenguiN- Skrevet Desember 10, 2007 Skrevet Desember 10, 2007 Når mitt speedometer døde / lys forsvant var det dynamo som var dårlig = ingen strøm...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå