Ron Skrevet Desember 13, 2007 Share Skrevet Desember 13, 2007 kremt.. WTF?! faen copy cat delux på two tonen da selve lakkeringa er jo prikk lik som på min jo..... -sådeså!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Widejuggao Skrevet Desember 13, 2007 Share Skrevet Desember 13, 2007 og det er det samme som jeg skiver at jeg har copyright? tosk.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Skrevet Desember 13, 2007 Share Skrevet Desember 13, 2007 tosk?? såpass.. sir litt om dæ derre.. jaja.. når du sier at andre har kopiert dæ,så vil jo det si at du mene at du har retten på det di har kopiert. å dvs.. RIKTIG!! du pårope dæ COPYRIGHT!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Desember 13, 2007 Share Skrevet Desember 13, 2007 Haha.. ene er verre enn den andre! Dessuten, er ingen av bilene deres fine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Desember 13, 2007 Share Skrevet Desember 13, 2007 slike tråder er grunnen til at jeg ikke er her så mye lenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Widejuggao Skrevet Desember 13, 2007 Share Skrevet Desember 13, 2007 tosk?? såpass..sir litt om dæ derre.. jaja.. når du sier at andre har kopiert dæ,så vil jo det si at du mene at du har retten på det di har kopiert. å dvs.. RIKTIG!! du pårope dæ COPYRIGHT!! Omg hvis du mener det du sier så er du ganske lost i mine øyne... og hvis du tolker "tosk" slik du gjor....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Skrevet Desember 13, 2007 Share Skrevet Desember 13, 2007 hehe.. gidde ikke dra herre uti det lengste.. du e sikkert en trivelig kar du å God Jul a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå