Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
aha i see...så du ville ikke sveise rust altså? :lol:

Nei han gjorde det for å spare penger, blir endel billigere på denne måten.

stemmer nok at d var for å få en "billig" m3+ at jeg vet at nå er absolutt alt på stell.

En ting er sikkert: DET ER BARE HELT KONGE MED M3!!! 8)

• 1 month later...
  • Svar 122
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

tredelte oz mito 8-10x17" Er gira på å få dem på bilen nå, men blir ikke før neste uke. Da kommer det masse bilder.

Har ikke gjort så mye på bilen da jeg har vært på jobb i 3 uker. har fått noen nye deler som topplager forran og bak, men de er ikke montert ennå.

Skrevet

Hvorfor falt valget "bare" på 17" og ikke 18"?

Hvor mye senke skal du ha? Tenk evnt på om du trenger camberjustering foran ved mye senk. Dekk er dyrt hehe

Skrevet
Hvorfor falt valget "bare" på 17" og ikke 18"?

Hvor mye senke skal du ha? Tenk evnt på om du trenger camberjustering foran ved mye senk. Dekk er dyrt hehe

planen jeg har er at disse felgene skal passe min e30 jeg bygger også. da blir 18" for stort. blir nok fett nok med 17"

Her er 9-10x17"

ozmito.jpg

ang. senk kjører jeg nå med supersport dempere og 25mm senking. Da alle penga går i felger/dekk blir det nok ikke justerbart på en stund. blir nok litt prøving/feiling med forskjellige fjærer jeg har liggende. 60/40 med bumpstopp er egentlig planen,om det blir for mye vil tiden vise.

funker nok bra på landevei,men på bane blir det nok originalhjula.

Skrevet

17 er akkurat passe når man har så mye kant på felga :wink: har 17 selv og min har orginale fjører bak. enda skraper det i hjulbuene selv om de er valsa :(

• 3 weeks later...
Skrevet

Felgene kommer fra www.felgen-garage.de men jeg var så heldig å finne dem brukt :D måtte kjøre nesten 200 mil for å hente dem da :wink:

blir for mye pes å få dem på m3'n, vill ikke rasere hjulbuene på en sånn bil. På e30'n går det bedre. å det blir bare helrått 8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...