Gå til innhold

H7 8000k xenon ettermonteringskit selges superbillig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg selger nå ut et H7 8000k xenon ettermonteringskit. Dette er helt nytt. Jeg klarte å bestille H7 istedet for H1 til bilen min, så derfor det selges.

Dette kittet er veldig enkelt å innstallere. Trenger ikke å koble noen ting. Plug and play. Eneste du må gjøre er å borre et 25-32mm hull i den plast koppen bak lykta. Dette er et hull for ledningene til xenon boksen. Er med pakning og alt, så det blir tett.

Pris: 500kr!!

Skrevet
Jeg skal ha xenon i fjernlys, har i nærlys fra før, men har ikke peiling på hvilke pærer osv jeg har.. ;)

Er dette rett til min?

Det vet jeg ikke altså. Vet at E38 har H7 i hovedlys, men e39 vet jeg ikke altså.

Skrevet

E39/E46 har noen spesielle holdere som må moddes, men det er som regel H7. Litt etter hva slags lykter man har.. ettermonterte lykter er det aldri godt å vite med. Gjør det enkelt og sjekk på bilen.

Skrevet

Noen som vet hvilke pærersom står i e36 97 mod? Vet det er H1 i de tidligere men lurer på om eh har hørt vnevnt at det er andre på såpass nye?

Skrevet
Passer dette E46 Coupe langlys?

det passer ja.. H7 i langlysene, men du bør også ha pæreholdere som passer, så slipper du å modde. De koster 100-200 spenn på forskjellige nettsider..

Hvilke nettsider er det? linker? har bestilt til min e46 men vet ikke om jeg trenger holdere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...