Ruud Skrevet Desember 10, 2007 Share Skrevet Desember 10, 2007 Selger min blå 318i sedan. Veldig fint brukt og kjørt. 165000km. Er ikke mye å utsette på utseende, eneste er at visst man setter nesen inntil, kan man se at det har flasset litt lakk rundt noen hjulbuer. Ny mtech front liggende, og effekt anlegg. Nye lykter, felger, og dekk Felgene på bilde 4, er nå vinterfelg. Selges for ca.75000,- Send mail på erikruud18@hotmail.com for mer info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Desember 10, 2007 Share Skrevet Desember 10, 2007 Tror du må legge inn bildene på nytt da jeg hverken kan se bilde 1, 2, 3 eller 4 hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruud Skrevet Desember 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2007 Nå da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Desember 10, 2007 Share Skrevet Desember 10, 2007 Er m-fangeren montert/lakkert eller bare følger den med? tror 75000 blir utrolig vanskelig å få her inne iallefall, må nok ned 15000kr.. Men på finn.no og autodb.no syntes iallefall jeg det er lettere å få solgt. Var iallefall en del tusen forskjell på hva folk ville gi for min bil der og her inne... Vi er visst litt kresne her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg