S.Hafsmo Skrevet Desember 11, 2007 Skrevet Desember 11, 2007 jeg bare lurer på en par ting. for igår fant jeg nemlig ut at vindusviskerne går ned på intervall istede for kontinuerlig gang når man stopper bilen (f.eks i et lyskryss). så det jeg da lurer på er, finnes det flere slike automatiske ting jeg ikke veit om? en annen ting: fungerer ikke ABS i revers? holdte på å skli rett inn i en kompis (ikke misforstå) igår, da det viste seg å være lite reaksjon fra ABS når jeg stoppe (glatt hjemme nå).
BlueM Skrevet Desember 11, 2007 Skrevet Desember 11, 2007 Om ABS'en skal fungere i revers vet jeg lite om, men vindusviskerne dine er iallefall helt normale. Hadde det samme opplegget både på E36'en og E39'en. Mener å huske at det er sånn på E46'en til kona også.
Ballder Skrevet Desember 11, 2007 Skrevet Desember 11, 2007 Husk at abs'n ikke funker i minifart. Vet ikke hvor grensen går, men under en viss fart (saakte) så funker den ikke.
vegard89 Skrevet Desember 11, 2007 Skrevet Desember 11, 2007 riktig som han ballder sier der... den fungerer ikke i minifart.. trur den ikke fungerer før etter 20-30km/t eller tar jeg feil?
mhane Skrevet Desember 11, 2007 Skrevet Desember 11, 2007 Vet ikke eksakt fart, men det er korrekt at den ikke fungerer i lav fart. Hvordan skulle du ellers ha kunne stoppet helt...
Champ Skrevet Desember 12, 2007 Skrevet Desember 12, 2007 pusserne dine SKAL gå ned på intervall når bilen ikke er i fart, det har jeg på min E36. er helt normalt
S.Hafsmo Skrevet Desember 12, 2007 Forfatter Skrevet Desember 12, 2007 hehe, selvfølgelig. men tror den fungerer godt under 10 km/h. bruker å teste den ned bakken her, og det skal ikke mye fart til før ABS fungerer.
Kjell Z3 Skrevet Desember 12, 2007 Skrevet Desember 12, 2007 Har du instr.bok, les den!! Vet du hvordan du programmerer intervall på viskerne?
S.Hafsmo Skrevet Desember 12, 2007 Forfatter Skrevet Desember 12, 2007 instruksjonsboka ligger hjemme. har ikke vært der siden i sommer, men skal ta en titt når jeg kommer meg dit.
mhane Skrevet Desember 12, 2007 Skrevet Desember 12, 2007 Har du instr.bok, les den!! Vet du hvordan du programmerer intervall på viskerne? Greide ikke å programere viskerne på noen av E36'ene jeg har hatt, enda jeg leste instruksjonsboken. Må vel ha misforstått noe.
Kjell Z3 Skrevet Desember 13, 2007 Skrevet Desember 13, 2007 Har du instr.bok, les den!! Vet du hvordan du programmerer intervall på viskerne? Greide ikke å programere viskerne på noen av E36'ene jeg har hatt, enda jeg leste instruksjonsboken. Må vel ha misforstått noe. Nei det er ikke sikkert at du kunne programmere intervall, ikke alle har dette. Men han som har 540 har det 100% sikkert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå