shv Skrevet Januar 11, 2008 Forfatter Skrevet Januar 11, 2008 Hørte ikke noe jeg før denne tirsdagen, så da kjørte jeg rett forbi knarvik... Men hvor mye mønster er det igjen...? Eller... Hvor mye igjen prosentvis. Eller hva man skal si for å få et inntrykk av slitegrad...? Jeg er ikke sikker, jeg skal se om jeg får målt mønsterdybden i helgen. 2 av dekkene er mer slitt enn de andre, og er bortimot slicks...
shv Skrevet Januar 11, 2008 Forfatter Skrevet Januar 11, 2008 Så ikke innlegget før mitt.. Det var nok min feil, dr. S. Var bortreist i julen, og glemte at Roger hadde nevnt Tirsdagen... Alles gut!
Rogeren Skrevet Januar 11, 2008 Skrevet Januar 11, 2008 Skal nok få til noe for 2500, men ikke denne mnd... Jeg handlet noen andre deler for pengene på vei hjem den tirsdagen... Så klarer du å drøye til neste mnd, kan jeg komme utover å gjøre handel. Men hvis noen andre renner ned dørene før meg, så er jo det bare synd for meg...
shv Skrevet Januar 12, 2008 Forfatter Skrevet Januar 12, 2008 Ok. Dekkene er jo slitt, men felgene er bra såvidt jeg husker. Hvis de ikke blir solgt regner jeg med at jeg hiver sommerdekk på de og bruker de til våren selv.
shv Skrevet Januar 15, 2008 Forfatter Skrevet Januar 15, 2008 Ikke fått tatt mål enda, regner med jeg får gjort det i kveld...
shv Skrevet Januar 15, 2008 Forfatter Skrevet Januar 15, 2008 Mønsterdybden er på ikke mindre enn imponerende 1-2 mm...
shv Skrevet Januar 28, 2008 Forfatter Skrevet Januar 28, 2008 Det vet jeg ikke, på Eikås kjører man til de punkterer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå