GSS Skrevet Desember 11, 2007 Skrevet Desember 11, 2007 Jeg skal montere seler foran i min nå, men jeg har en haug med skruer, hylser, skiver osv fra flere sett seler. Og nå klarer jeg ikke skjønne i hvilken rekkefølge alt skal monteres. Det gjelder innfetsing både nede og oppe. Selve selelåsen er grei. Noen som har dette demontert og kan fortelle meg rekkefølgen med teskje? Eller gjerne bilder. Eller om noen klarer å sende gode bilder eller beskrivelser av noe som allerede er montert? Tror det skal være samme seler på e28 til ca -85.
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Desember 11, 2007 Skrevet Desember 11, 2007 Enklere att du ser her en att jeg skal prøve å forklare de
GSS Skrevet Desember 11, 2007 Forfatter Skrevet Desember 11, 2007 Takker! Men denne har jeg selv, og har brukt mer en nok tid på å se på. F.eks nr 4, 10, 2, 8 ser ganske like ut på bildet. Men i virkeligheten er det ikke så likt. Samme gjør 3, 7 og 9 også. Jeg har prøvd å sette det sammen i alle mulige måter, men får det ikke til å se riktig ut. Dessuten skal det ikke være både bolt nr 3 og 7, da "enden" av selen og "rullen" sitter med samme bolt.
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Desember 11, 2007 Skrevet Desember 11, 2007 Sendig Men det viktigste er jo att selefeste ikke blir klemt fast når du sktur til, skal vell være løst i lengderetningen på bilen men ikke sideveis. Monter de så di er løse å fine å glem resten, mulig de er deler som du har feilmerket. Vist du har noen nylon skiver skal disse ligge i mot øvre feste på belte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå