vegard89 Skrevet Desember 11, 2007 Skrevet Desember 11, 2007 Hei lurer på en ting.. gjelder da en e36 316.. er noe som kalles diffbrems.. er den på 20% sperre?.. men skal den slå seg inn i den den begynner å spinne på vinterstid osv?.. er jo litt morro fordi alt spinner jo om vinteren.. å ligge bredt med går det faktisk med en 316 om det er sånn sperre?.. håper noen har noe svar??
Fliid Skrevet Desember 11, 2007 Skrevet Desember 11, 2007 Kan ligge bredt uansett motor, brems osv.. Med eller uten diffbrems, bare snakk om og satse. At du har diffbrems tviler jeg på. Har du ikke brems og det ene hjulet begynner og slure og det andre har grep. Ja da står du der og slurer. 25% betyr ca at du vil da sitte med 25% drift på det andre hjulet selvom det ene slurer. istede for og stoppe opp.
vegard89 Skrevet Desember 11, 2007 Forfatter Skrevet Desember 11, 2007 Kan ligge bredt uansett motor, brems osv.. Med eller uten diffbrems, bare snakk om og satse. At du har diffbrems tviler jeg på. Har du ikke brems og det ene hjulet begynner og slure og det andre har grep. Ja da står du der og slurer. 25% betyr ca at du vil da sitte med 25% drift på det andre hjulet selvom det ene slurer. istede for og stoppe opp. ok jeg skjønner.. nei har egentlig ikke peiling men hørt noen har sagt det.. ikke det at jeg leser mye i denne brukerhåndboka men tittet der bare for morro skyld å der står det at den har noe med 20%diffbremst.. vet ikke hva som er sant jeg men.. takk for hjelpen uansett:)
Fliid Skrevet Desember 11, 2007 Skrevet Desember 11, 2007 hehe, hvis du drar til BMW og spør om utstyrslista til bilen din, da spør de om reg nr. eller om 7 siste sifre i chassi nr. står i utstyrslista de om du har det. Man kan og bruke nr. på diff osv for og finne det ut. Men letteste er og få utstyrslisten hos BMW
vegard89 Skrevet Desember 11, 2007 Forfatter Skrevet Desember 11, 2007 hehe, hvis du drar til BMW og spør om utstyrslista til bilen din, da spør de om reg nr. eller om 7 siste sifre i chassi nr. står i utstyrslista de om du har det. Man kan og bruke nr. på diff osv for og finne det ut. Men letteste er og få utstyrslisten hos BMW okei skjønner nei så nøye tar jeg ikke en sånn ting.. tenkte jeg bare sku høre.. men du vet sikkert hva som er standard på en sånn bil lissom.. er vel ikke ofte det er noe forskjell på sånne biler?.. hehe.. ;P
m3rnie Skrevet Desember 11, 2007 Skrevet Desember 11, 2007 Går fint å ligge bredt med 316:) som tidligere nevnt, du må bare satse skikkelig:)
Fliid Skrevet Desember 11, 2007 Skrevet Desember 11, 2007 hehe, hvis du drar til BMW og spør om utstyrslista til bilen din, da spør de om reg nr. eller om 7 siste sifre i chassi nr. står i utstyrslista de om du har det. Man kan og bruke nr. på diff osv for og finne det ut. Men letteste er og få utstyrslisten hos BMW okei skjønner nei så nøye tar jeg ikke en sånn ting.. tenkte jeg bare sku høre.. men du vet sikkert hva som er standard på en sånn bil lissom.. er vel ikke ofte det er noe forskjell på sånne biler?.. hehe.. ;P hehe, nei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå