nmb Skrevet Desember 12, 2007 Skrevet Desember 12, 2007 Er det muligheter for å stille lysene på E34, hvor isåfall sitter stilleskruene?
eriklepe Skrevet Desember 12, 2007 Skrevet Desember 12, 2007 stille hva ? lysstyrken? hvilke lys tenker du på? instrumentlysene kan dimmes, og kjørelysene kan tiltes. bryterne sitter venstre side for rattet.
todleif Skrevet Desember 12, 2007 Skrevet Desember 12, 2007 Skal du stille nærlys og fjernlys, er justeringsskruene i grillen. (bruk lommelykt og stjernetrekker) Lyktene er festet på 3 plasser. (2 skruer og eit fast punkt) Er det faste punktet oppe, justerer du høgden nede. Og so er det berre å tenke logisk. (skrur du inn skruen, (med klokken) justerer du høgden ned.
nmb Skrevet Desember 15, 2007 Forfatter Skrevet Desember 15, 2007 men jeg fikk ikke til å stille langlysene horisontalt!
Jan E-28 Skrevet Desember 15, 2007 Skrevet Desember 15, 2007 Lenge siden jeg justerte mine. Men på E34 må en vel også tre en langt stjernetreker ned i hull fra oversiden? Mener da ca på vangen som panserlåsene står.
todleif Skrevet Desember 16, 2007 Skrevet Desember 16, 2007 Fått det til no? Eg har justert mine nokre ganger, og har ikkje hatt nokre problemer. (atjernetrekker igjennom grillen og lommelykt for å finne skruene) Og eg har justert både horisontalt og vertikalt. Berre finn dei 2 justeringsskruene og det faste punktet først. Eg pleier å stå med lysa mot ein vegg, slik at eg ser endringane. (bilen må selfølgeligt ha litt avstand til veggen!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå