Gå til innhold

Ekstralys, hvor monterer man de?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp.. har en E39 lim. som jeg skal ha litt mer lys på. Har sett på hella sine som lyser bra, men hva skal jeg feste de i?

01dqv64jif9xa0jrt7jj.jpg

Forslag?

Skrevet
Eneste fornuftige ville jo være å prøve å få dem inni nyrene... ekstralys på bmw ser ikke bra ut...

Er det så bra da? hindrer luft til radiatoren...

Skrevet

Hadde det vært meg så hadde jeg kanskje tatt noen som var litt mindre, men uansett... ...du får kjøpt noen slike braketter hos biltema som du fester bak skiltet som det er to eller tre festepunkter på. Da slipper du i alle fall å borre hull i fangeren.

Skrevet

ok gutta, dette var bare tull. Finnes bare en halv-fornuftig måte å gjøre dette på og det å montere en bosch skinne med 4 lys i luftinntaket på en M fanger. måtte bare sjekke reaksjonenen... sorry :)

Skrevet

Bare vær obs på at det på biler under 12 000 kg kun er lov å montere 2 ekstra lyspunkt. Ikke at jeg bryr meg, men med tanke på teknisk kontroll etc. Lysbruk er jo som kjent blitt ett satsningsområde for bla. politiet.

Har montert ekstralys i nyrene på 7eren og synes det er greit. Trenger litt lys på mørke dager når man pendler mye. Er ikke bekymret for luftstrømmen til radiatoren. Dieselen produserer egentlig for lite varme, skal ikke mange nedover bakker til før temperaturen dropper litt på kalde dager. Skjønner godt at det er standardutstyr med webasto.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...