Dpekk Skrevet Desember 12, 2007 Skrevet Desember 12, 2007 Noen som har byttet fangere fra orginal til M- look? Hvem bør jeg kjøpe hos? Passer fangerne eller må de tilpasses?
Morty999 Skrevet Desember 12, 2007 Skrevet Desember 12, 2007 hvofor skriver aldri folk åssen bil dem har? er jo m stylign til ALLE bmw'en sånn ca
Ad|oS Skrevet Desember 12, 2007 Skrevet Desember 12, 2007 Ser du har En E46 320D. Kjøper du kvalitet fra f.eks. Gsbildeler eller Koed vil det nok passe rett på. Er verre hvis du kjøper noe jalla opplegg fra f.eks. bsbildeler. Bare pass på å finne en som passer til din modell. Er visst forskjell på de til M3, coupe, sedan og dieselbiler på E46
PenguiN- Skrevet Desember 12, 2007 Skrevet Desember 12, 2007 Dpdekk: BSbildeler.no forhandler RIEGER. Adios, du må skjønne inni hodet ditt at di har andre ting enn SUPER MEGA SPEED SPOILER og WARP LIGHTING REAR BUMPER.... Jeg har bestillt derfra..6200 + frakt for E46 m3 front, Rieger skjørt, og rieger bakleppe..priser på det hos Gs bildeler: 11 000,- .....riktignok 3-5 ukers ventetid..men jeg har ikke hastverk (jeg betaler ingenting før varene er kommet til dem og di er klare til å sende di nordover til meg!)
Ad|oS Skrevet Desember 12, 2007 Skrevet Desember 12, 2007 Ja PenguiN-, er klar over at de selger andre ting der også men tenker fort MEGA SPEED SPOILER og WARP LIGHTING REAR BUMPER når jeg tenker på bsbildeler. Beklager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå