S.Arnesen Skrevet Desember 12, 2007 Skrevet Desember 12, 2007 kjøpte meg timer til coupe vifta på biltema, men jeg må innrømme at jeg ikke vet hvordan jeg stiller den inn. hvordan stiller jeg den inn til å starte klokka seks på morningen?
hottalinos Skrevet Desember 12, 2007 Skrevet Desember 12, 2007 Vet ikke hvilken timer du har kjøpt. Men du kan eventuellt kjøpe tidsur. Koster en 100 lapp. De er meget enkle i bruk. Så stapper du den i støpselet.
S.Arnesen Skrevet Desember 13, 2007 Forfatter Skrevet Desember 13, 2007 er vel ett ur jeg har ja.. men hvordan funker det?
Mack10 Skrevet Desember 13, 2007 Skrevet Desember 13, 2007 På min stiller man ihvertfall det "uret" inn på hva klokken er akkurat "nå" og så er det mange små tapper rundt hele uret på siden som man presser ned for å få ønsket tid. Hver tapp gjelder for 15 min.. Så da trykker man evt ned alle tappene fra kl 5-7 evt om man bil ha bilen klar til kl 7..
S.Arnesen Skrevet Desember 13, 2007 Forfatter Skrevet Desember 13, 2007 ok, var så enkelt ja... regna med det se, spennende å se i morgen... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå