arne-vig Skrevet Desember 12, 2007 Skrevet Desember 12, 2007 Noen interesserte, billig pris! Er den nye typen med flate pinner. Merke er Alpine.
BRIO Skrevet Desember 12, 2007 Skrevet Desember 12, 2007 Er det Business med MID display? Hvilken pris hadde du tenkt på? B
arne-vig Skrevet Desember 13, 2007 Forfatter Skrevet Desember 13, 2007 Hva er MID display? Men det er business ja. Her er noen bilder! Den passet ikke i min bil, for jeg må ha antenneuttak til mobil telefon i tillegg.. Pris er høyeste bud over 1700
BRIO Skrevet Desember 13, 2007 Skrevet Desember 13, 2007 MID er det store displayet. Jeg kunne tenke meg en CD-spiller og MID display. Hvis CD-spoílleren din ikke passer, er det fordi pluggen i bilen din har runde pinner??? Du kan få kjøpt overgangskabel for noen hundrelapper. Kanskje du ikke trenger å selge den likevel
gemiz Skrevet Desember 13, 2007 Skrevet Desember 13, 2007 Jeg har nå bmw professional kasset spiller over MID displayet, og har 6cd changer i bagasjerommet, kan jeg sette denne inn der som kassettspilleren står og det vil virke helt fint?
BRIO Skrevet Desember 13, 2007 Skrevet Desember 13, 2007 På 96 mod. er det runde pinner i pluggen og du trenger en overgang. Ellers tror jeg det skulle virke.
arne-vig Skrevet Desember 13, 2007 Forfatter Skrevet Desember 13, 2007 MID er det store displayet. Jeg kunne tenke meg en CD-spiller og MID display.Hvis CD-spoílleren din ikke passer, er det fordi pluggen i bilen din har runde pinner??? Du kan få kjøpt overgangskabel for noen hundrelapper. Kanskje du ikke trenger å selge den likevel Grunne til at jeg skal selge den er at det ikke var antenneuttak til den originale mobil telefonen. Hadde den hatt det, skulle jeg bare hatt den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå