TOM-ØRJAN Skrevet Desember 12, 2007 Skrevet Desember 12, 2007 hallo.. va under min e39 520 å så da jeg fant noe som kunne ligne på ettermontering av eksos på begge sidene.. ferdig feste åsså bare burre hull.. er d noen som har gjort d ? fins d ferdig laga rør ? ?
bård Skrevet Desember 12, 2007 Skrevet Desember 12, 2007 Tror du bør ordlegge deg litt annerledes for jeg skjønner ikke helt hva du spør om...
PenguiN- Skrevet Desember 12, 2007 Skrevet Desember 12, 2007 dette er den rareste tråden jeg har sett...sålangt
E.Wenaas Skrevet Desember 12, 2007 Skrevet Desember 12, 2007 Jeg skjønte godt hva du mente, og ja, det er mulig å få eksos på begge sider. Se på www.koed.dk under "tuning" og "sportsudstødninger". Der har du komplette sett med dobbel utblås på hver side. Men overkill på en 520 mener nå jeg da Om de passer i de hullene du beskriver, aner jeg ikke.
bård Skrevet Desember 12, 2007 Skrevet Desember 12, 2007 Og den rareste Topic jeg har sett på en stund.. Hehe..
E.Wenaas Skrevet Desember 12, 2007 Skrevet Desember 12, 2007 Kan si meg enig der Men hvem leser vel forumsregler...
R Andersen Skrevet Desember 13, 2007 Skrevet Desember 13, 2007 Kan si meg enig der Men hvem leser vel forumsregler... Det burde flere bli flinke til ja.. For det første, så er det stor sjanse for att en som kan hjelpe trådstarter med problemet ikke gidder pga titterlen, og så er det ikke så lett å søke på problemet senere for andre som kanskje lurer på det samme..
dvil Skrevet Desember 13, 2007 Skrevet Desember 13, 2007 Kanskje legge Forumregler som Prioritert øverst i hvert underforum?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå