andybooy Skrevet Desember 12, 2007 Share Skrevet Desember 12, 2007 hallo, vurderer selge min 320 med 325 motor og understell;) er vell en 86mod, HELT strøken, lakert for 2-3mnd siden, den har m3 vinge og har vell side sjørter til den en plass, har gode hjul som står på den og har 2 sett til;) er vell en 200-210hk i bilen, er ikke benka, men den kjører lett fra andre 325'er og slikt:p kåm me bud* kan bytte om noen har noe intresangt;) Helst 3-serie med 2 dører;) som dere ser er kansje førersetet litt slitt;) men har 2 nye svarte stoler liggende, di er finere se til, har ikke bilder av disse men. og er ikke satt noe styling på den da;) tenkte jo jeg skulle de, men vis den blir solgt trenger jeg jo ikke de:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klodrik123 Skrevet Desember 12, 2007 Share Skrevet Desember 12, 2007 Pris??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andybooy Skrevet Desember 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2007 hehe, tenkte meg helst noe rundt 30; ) bilen er også senka 40\40;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klodrik123 Skrevet Desember 12, 2007 Share Skrevet Desember 12, 2007 Kan du legge inn noen bilder??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andybooy Skrevet Desember 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2007 ja hadde no tenkt de da;) men er jo så mørkt ute nå så tar de imårra lr noe;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klodrik123 Skrevet Desember 12, 2007 Share Skrevet Desember 12, 2007 hehe ja, kanskje like greit.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andybooy Skrevet Desember 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2007 hehe:p ja vis man har tenkt å fange en svart bil på bilder om natta blir de vanskelixD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LASSELEETEN Skrevet Desember 13, 2007 Share Skrevet Desember 13, 2007 --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andybooy Skrevet Desember 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2007 ska gokjenne de får? man ser jo ikke forsjellen:p gokjenning koster penger, men hvorfår betale for noe som man ikke kan se? er jo som å kjøpe seg luft lr noe:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LASSELEETEN Skrevet Desember 13, 2007 Share Skrevet Desember 13, 2007 --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andybooy Skrevet Desember 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2007 hehe, neei, blir nok ikke noe prob;) må euok får å få tilbake skiltene;) i og me at jeg har mista korte, gidder jeg ikke euok den å betale får å ha skilter, når jeg ikke har låv til å kjøre enda:p di måler ikke cubikk når di euok vet du, lr effekt, er jo co2 utslipp, bremser, foringer og slikt;) og seff, hadde de vært en 318 med 325 motor, hadde di kaaansje sett at de var 2 sylindre mer en de skal være:p men di er ikke EKSPERTER på biler vet du, di er bare vanli bilmekaninkkere;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Desember 13, 2007 Share Skrevet Desember 13, 2007 hehe, neei, blir nok ikke noe prob;) må euok får å få tilbake skiltene;) i og me at jeg har mista korte, gidder jeg ikke euok den å betale får å ha skilter, når jeg ikke har låv til å kjøre enda:p di måler ikke cubikk når di euok vet du, lr effekt, er jo co2 utslipp, bremser, foringer og slikt;) og seff, hadde de vært en 318 med 325 motor, hadde di kaaansje sett at de var 2 sylindre mer en de skal være:p men di er ikke EKSPERTER på biler vet du, di er bare vanli bilmekaninkkere;) Godkjenning koster vel kanskje rundt 400kr hos BT, å om alt er gjort riktig så er det jo ikke noe problem. Skjer det foreksempel en ulykke å bilen ikke er godkjent ombygd sitter du fint i det.!! alle bilmekanikere som prøver en bil har vel litt peiling på forskjellen mellom 129hk å dine påståtte over 200hk! står også forskjellig på blokka. Så de fleste bilmekanikere merker nok forskjell på dette! men sleng ut noen bilder snart da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andybooy Skrevet Desember 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2007 veldi rart at di skal mærke noe slikt da, di shekker ikke slikt, alså, en 6er er en 6er;) di driver jo ikke utgraving av utdødde raser i bilen, di shekker jo bare om den er i ok stand, å tviler på at du sitter fint i de i en ulykke, alt i alt er de hvertfall 50 e30 biler her ute jeg bor, alle har de lr e36 mange har e36 318 med 325 motor og slikt, en av di kræsja, totalvraka biln, fikk på forsikkringa, prøvde årne den opp, men biln var rammeskeiv å ble konemert av BT, di shekka ikke motor:p å jeg hadde en corrado GTI org 2.0 med VR6 motor, ingen som shekka den noen gang;) så hvorfår skal di plutseli de på en bil dær de ikke vises forshell, di shekker vis de er misstanke bare:p å hvorfår skal de være de når den ser helt lik orginal ut? *bilder kåmmer strax nå* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 13, 2007 Share Skrevet Desember 13, 2007 vraka en sierra en gang som jeg hadde montert turbo og sånn i.. litt i overkant av 300hk (115org).. fikk igjen 15 000 på forsikringa jeg da.. og ja forsikringsselskapet var og så på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andybooy Skrevet Desember 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2007 ja, akkurat:p de jeg mener;) di shekker ikke slikt opp så jævli nøye, bare ser på den at du ikke leker me strips og tape;) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå