Gå til innhold

E30 320\325 med kvasskam, porta topp. **NYE bilder**


andybooy
 Share

Anbefalte innlegg

hallo, vurderer selge min 320 med 325 motor og understell;) er vell en 86mod, HELT strøken, lakert for 2-3mnd siden, den har m3 vinge og har vell side sjørter til den en plass, har gode hjul som står på den og har 2 sett til;) er vell en 200-210hk i bilen, er ikke benka, men den kjører lett fra andre 325'er og slikt:p kåm me bud* kan bytte om noen har noe intresangt;) Helst 3-serie med 2 dører;)

som dere ser er kansje førersetet litt slitt;) men har 2 nye svarte stoler liggende, di er finere se til, har ikke bilder av disse men. og er ikke satt noe styling på den da;) tenkte jo jeg skulle de, men vis den blir solgt trenger jeg jo ikke de:p

a5sc3cbytsotnk9b0o7v.jpg

yr612l0wrkrztrdkfblu.jpg

jbaxjw6xqx6i4s9ac4bq.jpg

etib5cip0n5mc3gfxyvg.jpg

p2rjd9v6v7txcjt3yhsz.jpg

k18ash3vfe9cpecaep41.jpg

gdpdtnun6ehofyf80mvp.jpg

261gvihzmtsnzezvs1vl.jpg

r6nlxxyvz3yh1eygz591.jpg

7lpmtxi1va6m2gz5oruk.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe, neei, blir nok ikke noe prob;) må euok får å få tilbake skiltene;) i og me at jeg har mista korte, gidder jeg ikke euok den å betale får å ha skilter, når jeg ikke har låv til å kjøre enda:p di måler ikke cubikk når di euok vet du, lr effekt, er jo co2 utslipp, bremser, foringer og slikt;) og seff, hadde de vært en 318 med 325 motor, hadde di kaaansje sett at de var 2 sylindre mer en de skal være:p men di er ikke EKSPERTER på biler vet du, di er bare vanli bilmekaninkkere;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, neei, blir nok ikke noe prob;) må euok får å få tilbake skiltene;) i og me at jeg har mista korte, gidder jeg ikke euok den å betale får å ha skilter, når jeg ikke har låv til å kjøre enda:p di måler ikke cubikk når di euok vet du, lr effekt, er jo co2 utslipp, bremser, foringer og slikt;) og seff, hadde de vært en 318 med 325 motor, hadde di kaaansje sett at de var 2 sylindre mer en de skal være:p men di er ikke EKSPERTER på biler vet du, di er bare vanli bilmekaninkkere;)

Godkjenning koster vel kanskje rundt 400kr hos BT, å om alt er gjort riktig så er det jo ikke noe problem. Skjer det foreksempel en ulykke å bilen ikke er godkjent ombygd sitter du fint i det.!!

alle bilmekanikere som prøver en bil har vel litt peiling på forskjellen mellom 129hk å dine påståtte over 200hk! står også forskjellig på blokka. Så de fleste bilmekanikere merker nok forskjell på dette! men sleng ut noen bilder snart da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veldi rart at di skal mærke noe slikt da, di shekker ikke slikt, alså, en 6er er en 6er;) di driver jo ikke utgraving av utdødde raser i bilen, di shekker jo bare om den er i ok stand, å tviler på at du sitter fint i de i en ulykke, alt i alt er de hvertfall 50 e30 biler her ute jeg bor, alle har de lr e36 mange har e36 318 med 325 motor og slikt, en av di kræsja, totalvraka biln, fikk på forsikkringa, prøvde årne den opp, men biln var rammeskeiv å ble konemert av BT, di shekka ikke motor:p å jeg hadde en corrado GTI org 2.0 med VR6 motor, ingen som shekka den noen gang;) så hvorfår skal di plutseli de på en bil dær de ikke vises forshell, di shekker vis de er misstanke bare:p å hvorfår skal de være de når den ser helt lik orginal ut?;) *bilder kåmmer strax nå;)*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...