Espen* Skrevet April 24, 2008 Skrevet April 24, 2008 Nydelig prosjekt! Er sånn man drømmer om selv det her;) Hva jobber du med offshore? Du har hvertfall tid til å bygge bil med all fritida men har mellom man reiser ut!
sh0rty^ Skrevet April 25, 2008 Forfatter Skrevet April 25, 2008 Jobber som automatiker for Statoilhydro på oseberg øst. Greit med 4 uker fri, får litt tid til bilen da
sh0rty^ Skrevet April 27, 2008 Forfatter Skrevet April 27, 2008 Kommer en liten update her, holder på å fjerne endel detaljer inne i bilen, så som der hvor baksetet har vært og platene under setene osv, disse kommer jo til å kunne ses da jeg ikke skal ha noe interiør inn i bilen igjen, så da vil jeg at alt skal være så slett som mulig. Syntes selv det blir finere. Sånn ser altså en orginal e30 ut i baksetet og ved fører passasjer sete: Og etter en runde med hørselvern og vinkelsliper så blei det slik: Litt dårlig bilder men. Tilpassing av nye plater som skal inn etter de gamle. Disse er dog bare grovtiplasset. Så fikk jeg bead lock til å hjelpe meg med å lage spor i platene slik at de blir sterkere og litt lettere å ha med å gjøre: Fikk også laget en 90 grader på de to golvplatene, slik at jeg har en fals å sveise imot helt i bakenden: Sånn ble de seendes ut når vi var ferdig: Så blir det å rettskjære litt i morgen og helsveise inn i bilen igjen.
plumbo79 Skrevet Juni 11, 2008 Skrevet Juni 11, 2008 Rått projekt, skjønner nå hvorfor jeg ikke har sett deg på veien i det siste
Spiritus Sancti Skrevet Juni 11, 2008 Skrevet Juni 11, 2008 Tøft prosjekt.. Gjør det samme selv.. Hvor mye ga du for c stolpen? Vet du om noen i nærheten av Larvik som vil sveise bakskjermene mine på? SVART!... Hehe
sh0rty^ Skrevet Juni 16, 2008 Forfatter Skrevet Juni 16, 2008 Tøft prosjekt..Gjør det samme selv.. Hvor mye ga du for c stolpen? Vet du om noen i nærheten av Larvik som vil sveise bakskjermene mine på? SVART!... Hehe Det å sveise bakskjermene på er ikke så veldig stor jobb, men det å ta de av er verre. Jeg anbefaler deg å også bytte bakplate når du først bytter bakskjermene. Mye lettere å få delene til å passe bedre sammen da.
vrossi46 Skrevet Juni 19, 2008 Skrevet Juni 19, 2008 må bere si at ditte blir heftigt ass. mn ka du måtte gi for alt M3 "greiene" og hvor fikk du taki "takkassetten"?
marararius Skrevet Juli 21, 2008 Skrevet Juli 21, 2008 Kult prosjekt Hvordan fikk du tak i M3 motoren? Og hva måtte du ut med? Svar gjerne på PM om du vil Interessert i ny motor selv
sh0rty^ Skrevet Juli 29, 2008 Forfatter Skrevet Juli 29, 2008 Kult prosjekt Hvordan fikk du tak i M3 motoren? Og hva måtte du ut med? Svar gjerne på PM om du vil Interessert i ny motor selv Handlet fra Koed.dk denne var komplett og garantert km. på 90k måtte ut med like over 45 000 etter at moms og frakt var betalt
Spiritus Sancti Skrevet Juli 29, 2008 Skrevet Juli 29, 2008 Men åssen monterte du c stolpen? Rått prosjekt, kom med flere bilder!
sh0rty^ Skrevet August 3, 2008 Forfatter Skrevet August 3, 2008 C stolpen er jo der i utganspunktet. Den trenger ikke gjøres noe med, for tak kassetten kommer bare over det som er der fra før. Denne klemmes bare på plass. Passer perfekt. Holder forøvrig på å bygge garasje. så blir lite tid til bil om dagen.
Spiritus Sancti Skrevet August 3, 2008 Skrevet August 3, 2008 Okok, har fått en til å ta alt arbeidet med bakskjermer, bakplate og c stolpen på bilen min nå.. Hehe, garasje er gøy.. Er'n svær?
sh0rty^ Skrevet September 4, 2008 Forfatter Skrevet September 4, 2008 Har gjort littegrannet igjen, var oppe på loftet i går kveld og fant litt pågangsmot Først så fikk jeg A-armene og traversen sandblåst samt grunnet. Også forsterket jeg A-armene mellom innfestningene til traversen, også forsterket jeg opp med to 25mm firkantrør fra hver side av armen og opp til navet. Snakket med en som har drivi med motorsport fra tyskland med e30 m3 og han skjønte ikke at det var mennesker i norge som turte å kjøre e30`r med så mye effekt uttak og ikke hadde forsterket a-armene. Så det var en grei avgjørelse å ta. Dårlig kamera, men bilder her anyways Også litt hammerlakk så blir det fint Traversen Lars
sh0rty^ Skrevet September 7, 2008 Forfatter Skrevet September 7, 2008 Det blir en coilover sats bak fra ppf Denne:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå