RoaldJ Skrevet September 7, 2008 Skrevet September 7, 2008 sveisa du innfestinga på traversen til lenkearmene? edit.... tenker da på her:
sh0rty^ Skrevet September 7, 2008 Forfatter Skrevet September 7, 2008 sveisa du innfestinga på traversen til lenkearmene?edit.... tenker da på her: Nei. gjorde igrunn ikke det. Har egentlgi ikke tenkt på det. Er dette et svakt punkt? Burde det sveises på ekstra der? lars
RoaldJ Skrevet September 7, 2008 Skrevet September 7, 2008 tror det er mye mer bevegelse i de beslaga der enn på de litt mer kraftige lenkearmene. de er vell ikke mer enn 3-4 mm tykke... og når de kun er sveist fast på 3 av 6 sider, så synes jeg det er viktigere å forsterke der enn selve lenkearmene.. er bare min mening da
sh0rty^ Skrevet September 8, 2008 Forfatter Skrevet September 8, 2008 tror det er mye mer bevegelse i de beslaga der enn på de litt mer kraftige lenkearmene. de er vell ikke mer enn 3-4 mm tykke... og når de kun er sveist fast på 3 av 6 sider, så synes jeg det er viktigere å forsterke der enn selve lenkearmene.. er bare min mening da Ja, da får jeg sveise mine også da, greit å få gjort det når jeg først har de så tilgjengelige. Takk skal du ha. mvh lars
knut_olestad Skrevet September 8, 2008 Skrevet September 8, 2008 Må si jeg er meget imponert over den jobben som er blitt gjort, de motorfesta var virkelig proffe Ser for meg at dette blir en av de råeste M3 her til lands
E36Cab1 Skrevet September 8, 2008 Skrevet September 8, 2008 Ser bra ut dette! Har du fått tak i S50 drivverk også eller skal du bruke noe annet?
sh0rty^ Skrevet September 8, 2008 Forfatter Skrevet September 8, 2008 Må si jeg er meget imponert over den jobben som er blitt gjort, de motorfesta var virkelig proffe Ser for meg at dette blir en av de råeste M3 her til lands Hei, nå er det jo allerede ganske mange fine m3`r i vårt langstrakte land da så er litt å leve opp til, men planen var jo å gå seriøst til bunns i å bygge en m3 med orginale skjermer, så håper det blir et bra slutt resultat også Takk for hyggelig tilbakemelding!
sh0rty^ Skrevet September 8, 2008 Forfatter Skrevet September 8, 2008 Ser bra ut dette! Har du fått tak i S50 drivverk også eller skal du bruke noe annet? Hei og takk! I utgangspunktet så kommer jeg til å kjøre med en 5 trinns 328 e36 girkasse, og en e30 m3 mellomaksling. Og diff har jeg ikke bestemt meg for enda, men en sperrediff med 4.10 utveksling er ikke helt av veien Men de vokser visst ikke på trær har jeg fått for meg
Wendel Skrevet September 8, 2008 Skrevet September 8, 2008 Godt å se at lysten til å bygge videre har kommet igjen sh0rty^ ! Stå på
mossel Skrevet September 8, 2008 Skrevet September 8, 2008 sh0rty^; Kjør på som aldri før, ta et reealt røsk nå i vinter så spinner vi avgårde sammen våren 2009 PS. Si ifra om du trenger hjelp, er mange never som er intr. i å hjelpe til på dette prosjektet.
fjøla Skrevet September 8, 2008 Skrevet September 8, 2008 Imponerende prosjekt med masse flott arbeid.. går ikke ann å kalle dæ for skvetten akkurat.. spennanes Lykke til videre å håpe du blir plaga med masse arbeidslyst.. blir nok å følge litt me her ja.
oddis Skrevet September 8, 2008 Skrevet September 8, 2008 Dette blir bare bedre og bedre! Intressant måte å forsterke bærearmene bak på! Har aldri sett en slik trekant forsterkning før , kun det tverrstaget som gjør det til en A. Bruker å holde for PPF folket virker det som. Fikk du se eksempel på hvordan du skulle forsterke? Du burde sveise inn camberjusteringsplater også, slik at du får retta opp hjulvinklene bak. Fåes f.eks på millway.se for 900 svenske ca. Denne bilen blir en ren løpsbil som skal kjøre under NBF? I og med at du har modda den såpass i karosseriet.
Jørgen-Fastbmw Skrevet September 8, 2008 Skrevet September 8, 2008 Det blir en coilover sats bak fra ppf Denne: Sweet ! stå på..
sh0rty^ Skrevet September 8, 2008 Forfatter Skrevet September 8, 2008 Godt å se at lysten til å bygge videre har kommet igjen sh0rty^ ! Stå på Det hjalp litt på den turen i bilen din i går også for å si det sånn As we speak, syns jeg hørte bilen din på utsida nå!? sh0rty^; Kjør på som aldri før, ta et reealt røsk nå i vinter så spinner vi avgårde sammen våren 2009 PS. Si ifra om du trenger hjelp, er mange never som er intr. i å hjelpe til på dette prosjektet. Hyggelig å høre bjørn, hadde vært greit med noe hjelp etterhvert, skal vi bli klare til 09 Imponerende prosjekt med masse flott arbeid.. går ikke ann å kalle dæ for skvetten akkurat.. spennanes Lykke til videre å håpe du blir plaga med masse arbeidslyst.. blir nok å følge litt me her ja. Hehe, takk for det, arbeidslyst er man avhengi av når man går på med slikt Dette blir bare bedre og bedre! Intressant måte å forsterke bærearmene bak på! Har aldri sett en slik trekant forsterkning før , kun det tverrstaget som gjør det til en A. Bruker å holde for PPF folket virker det som. Fikk du se eksempel på hvordan du skulle forsterke? Du burde sveise inn camberjusteringsplater også, slik at du får retta opp hjulvinklene bak. Fåes f.eks på millway.se for 900 svenske ca. Denne bilen blir en ren løpsbil som skal kjøre under NBF? I og med at du har modda den såpass i karosseriet. Jeg også har sett de fleste bare forsterket på tvers av bærearmen, det er også dette som er forskjellen til z4 bærearmen, den også har et stag på tvers. Men så kom jeg til å prate med en BMW guru oppe i skien her, og han mente det måtte mere forsterkning til, så jeg har sett på bærearmene hans, og gjort det på samme måte. Så håper det vil hjelpe. Takker for tipset om camberjustering, det må opp til vurdering, like greit å gjøre det 100% når en allerede har pella det i fragmenter Angående NBF så vet jeg ikke helt enda, har ikke bestemt meg helt. Men bur og resten av spesifikasjonene blir gjort i henhold til gjeldene regler visst det etterhvert skulle blir intressangt å ta steget. Men i utgangspunktet så blir det vel å prøve å møte opp på treff å bruke utstyret for det det er verdt mvh Lars
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå