Wendel Skrevet September 8, 2008 Skrevet September 8, 2008 Det hjalp litt på den turen i bilen din i går også for å si det sånn As we speak, syns jeg hørte bilen din på utsida nå!? Hehe, godt å høre at bilen kan skape litt inspirasjon:) Og jepp, var nok meg du hørte! Gleder meg til å få litt mindre lyd snart faktisk...
sh0rty^ Skrevet September 8, 2008 Forfatter Skrevet September 8, 2008 Det hjalp litt på den turen i bilen din i går også for å si det sånn As we speak, syns jeg hørte bilen din på utsida nå!? Hehe, godt å høre at bilen kan skape litt inspirasjon:) Og jepp, var nok meg du hørte! Gleder meg til å få litt mindre lyd snart faktisk... Skal du bytte bakpotta eller?
Wendel Skrevet September 8, 2008 Skrevet September 8, 2008 Skal opp å kjøpe en lyddemper å putte inn midt under der.. Og vil nok også vurdere å bytte bakpotta.. Får se hvordan det går.
plumbo79 Skrevet September 8, 2008 Skrevet September 8, 2008 Du som kjørte forbi norcem i 22 tiden idag? sinnsykt bråk
plumbo79 Skrevet September 8, 2008 Skrevet September 8, 2008 et par kollegaer av meg mente det var en 316 med hull i potta som du hadde borret selv men så mener jeg at jeg leste m3.
plumbo79 Skrevet September 8, 2008 Skrevet September 8, 2008 Pen lyd syntes jeg da, bare litt høy kanskje
Wendel Skrevet September 8, 2008 Skrevet September 8, 2008 hehe, trur nok kolegaene dine hadde fått en litt annen lyd hvis de hadde sittet på med denne "316 med hull i eksosen ) Men ja, lyden er altfor høy og den skaffer meg litt for mye oppmerksomhet av folk jeg ikke vil ha det av , så det skal gjøres noe med. Er bare strake 3" rør sånn som det står nå.. Men nå får vi ikke overta Shorty^s prosjekttråd her:)
leif harald Skrevet September 9, 2008 Skrevet September 9, 2008 Rått prosjekt, dette blir nokk strøkent. Gøy å se på breddeprosjekter, holder på med det samme selv. bare i glassfiber.
vetu03 Skrevet September 11, 2008 Skrevet September 11, 2008 Rått prosjekt.... Ja, er morsomt å se på bredde prosjekter og værsting bygg av motorer.
sh0rty^ Skrevet September 16, 2008 Forfatter Skrevet September 16, 2008 Holder på med motoren om dagen, skal sendes til VS Motor for maskinering av ringer og borring av blokk. Toppen ble sendt til maskinering i dag, for mira fresning og vasking samt planing.
sh0rty^ Skrevet September 16, 2008 Forfatter Skrevet September 16, 2008 En liten oppdatering, har fått sveiset igjen gulvet og sveiset nye stolfester. Måtte få på plass stolene for til uka skal jeg begynne å sveise inn buret, og da må stolene på plass for å se hvor buret skal gå. Etter jeg skjærte ut gulvet så måtte jeg lage "bokser" så jeg fikk tettet igjen helt når gulvet skulle komme på. slik at bilen blir helt tett, dette ble omtrent slik: Ryker fælt når tektyl brenner Her er gulvet delvis sveiset igjen: Nye stolfester: Stemingbilde:
Eika Skrevet September 16, 2008 Skrevet September 16, 2008 det er bra det skjer litt om dagen jeg kommer bort på verkstedet med litt glassfiber deler til camaroen som kom inn i går så da får du gi meg en skikkelig gjennomgang på e30n
sh0rty^ Skrevet September 17, 2008 Forfatter Skrevet September 17, 2008 det er bra det skjer litt om dagen jeg kommer bort på verkstedet med litt glassfiber deler til camaroen som kom inn i går så da får du gi meg en skikkelig gjennomgang på e30n Skal vel la seg ordne
sh0rty^ Skrevet September 30, 2008 Forfatter Skrevet September 30, 2008 har såvidt begynt med buret om dagen, eller festene til hovedbøyle bakstrevere osv. Alt skal jo være i henhold til kravene, så da tar det litt tid å gjøre det ordentlig. Skjer ikke så all verdens på bilen om dagen, da jeg holder på og bygge garasje. Litt bilder iaffal: Før Etter Andre siden Begge og bakskjermene Holder også på med et lite garasjeprosjekt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå