635csi Skrevet Mai 9, 2008 Skrevet Mai 9, 2008 RV-Tuning skrev: prærien sin hadde ikke sånn styling? og var vel 325 ikke 320 så vidt jeg vet.. Prærien Racing-bilen er en 323i Turbo, og står fortsatt her på tunet Fargen er litt lysere enn Kawagrønn: Men likevel, gleder meg til å se fortsettelsen på denne tråden
haraldsenracing Skrevet Mai 9, 2008 Forfatter Skrevet Mai 9, 2008 hehe, skjermen er ikkje valset, berre eg som satt på ei 80mm senkefjør. 60mm på den andra sio. måtte berre se forskjellen, i samme sleng når skjermen var av og lettare å komma til. bror min har ikkje penger til å betale meg, så får heller trøste meg litt med at han ska kjøpe m3 kit til bilen på sikt ,som plaster på såre.
haraldsenracing Skrevet Mai 9, 2008 Forfatter Skrevet Mai 9, 2008 den 323 der e mega fet,, har vore på heimasio til prærien og sitt masse bilder.. har masse bra prosjekter der
E30_Dale Skrevet Mai 14, 2008 Skrevet Mai 14, 2008 Trist med 325'en men 320 såg jo fin ut den o da... Føle med deg!
JoCCe Skrevet Mai 14, 2008 Skrevet Mai 14, 2008 Hmm, kjipern at 325 måtte hilse på autovernet. MEN bra det gikk bra med den som var i bilen da Alt kan fikses Kan bli ett morro å spessielt prosjekt med den nye, har tro får at en to farga e30 kan bli tøft jeg
haraldsenracing Skrevet Mai 15, 2008 Forfatter Skrevet Mai 15, 2008 takk, kjekt tilbakemeldinger har heilt ikkje komt over 325 enda,,,men får berre sjå på det som ein mulighet til å bygge ein knall banebil. har bestemt meg for å ha full m3 styling på 325 en, når eg skal ha den som bane bil. den grønne skal bli så strøken som mulig, og nokså orginal look.. fekk nåko heilt merkelige sideskjørter og ei leppe av ein som jobber på opphugginga i dag.. finner ikkje ut kva styling d er,, har litt riger widboddy look. va faktisk nokså tøft synst eg, og trur eg kjem til å ha dei sideskjørta.. muligens sparkla dei slik at dei ligne mer på m-tech 1 sideskjørt. var og fekk meg eit strøk med klarlakk til 17" i dag. skal lakke seinare i kveld. bilder komer seinare i dag.
haraldsenracing Skrevet Mai 15, 2008 Forfatter Skrevet Mai 15, 2008 har fått gjort litt i dag og.. tok å lakka felgane og sveiste eksosanlegge på ein 320 e36 til ein kompis av meg. får ikkje til å lasta påå bilder i dag av ein merkelig grunn
JoCCe Skrevet Mai 15, 2008 Skrevet Mai 15, 2008 Hmm, m3 bredding osv på den gamle 325'n som er vrak? glassfiber deler fra rune hansen motorsport da?
haraldsenracing Skrevet Mai 15, 2008 Forfatter Skrevet Mai 15, 2008 glassfiber deler fra rune hansen ja, men stålskjermer framme.. har fått tak i karrosori som eg skal kutte ut den delen av front ramma eg trenger. fekk til å laste opp bilder nå... her er bilder av den nye stylinga og div anna. nåken som har peiling på ka type styling detta er???
JoCCe Skrevet Mai 16, 2008 Skrevet Mai 16, 2008 Skulle til å si det var litt likt no reiger greier før jeg så det var glass fiber Vet ikke åssen styling det er, kunne blitt pent om du cleena ut rillene bak der Mener å ha lest får en stund siden når jeg fulgte nøye med i tråden din at du sa du skulle ha m3 front på 325'n. Tenkte du å tilpasse den selv eller vet du om M3 front så passer uten bredding?
325icab_88 Skrevet Mai 16, 2008 Skrevet Mai 16, 2008 De selges hvertfall her http://www.tunedauto.com/home.php?cat=645
haraldsenracing Skrevet Mai 16, 2008 Forfatter Skrevet Mai 16, 2008 takker for siden. skal ha m3 skjermer på 325 så slipper å tilpasse fronten på den, men skal jedna ha m3 front på den grønne og, så då må det vell til med litt modifikasjoner ,eller så skal eg høyr om d er mulig å få tilspassa d før kjøp. har lurt på å sparkle igjen rillene, trur det vil ligne litt på m-tech 1 skjørta då, men på ei anna side så er det ikkje så mangen som har desse sideskjørta så hadde kansje vore litt kult å hatt dei som dei er.. før tenke på det til eit par dagar før lakkering
haraldsenracing Skrevet Mai 23, 2008 Forfatter Skrevet Mai 23, 2008 må oppdatere litt nå tenkte eg. har lakt opp annlegg i bilen, putta i det nyvaska teppe, og lagd ny design baki bagasjeromme slik at forsterkarane blei palsert nedi reservehjulhåle. har og sett på dei kvite 17" felgane. blei ganske rått. lakkering i neste veke visst alt går etter palnen.
RoaldJ Skrevet Mai 23, 2008 Skrevet Mai 23, 2008 er det en lakkerer i haugesund som har eigd den grønne før?
JoCCe Skrevet Mai 23, 2008 Skrevet Mai 23, 2008 haraldsenracing skrev: takker for siden.skal ha m3 skjermer på 325 så slipper å tilpasse fronten på den, men skal jedna ha m3 front på den grønne og, så då må det vell til med litt modifikasjoner ,eller så skal eg høyr om d er mulig å få tilspassa d før kjøp. rune hansen holder på med en plugg for m3 front til e30 uten bredding skal ha den jeg tøft med annlegget
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå