haraldsenracing Skrevet Oktober 16, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2008 hehe ,, takk takk. vett om tåkelyse e kontakten så er fucka. er det dei kvite asa felgane du meiner? ska te haugesund i måro å handla inn litt gosaker og deler så kjem polakkane på ettermiddagen å gjer ferdig den svarte då kan monteringa og oppsjaininga begynne sitte å lure på ka farge eg skal lakken den i siden de må til ? nåken som har nåko forslag? vil ha ein racing lokk på den siden det er det den skal brukast te , ,men samtidig skal den væra flått å sjå til:P
eirikbr Skrevet Oktober 16, 2008 Skrevet Oktober 16, 2008 ja var de ja:D sinsykt fet de! lakk forslag ifra meg er diamant sort eller mørkeblått av en farge. Også kansje gule eller sorte lykter
haraldsenracing Skrevet Oktober 16, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2008 ja er feite dei asa felgane , einaste som er kjipt er at den eine blei knust då kompisen min var i muren med den grønne bimmeren min. er ikkje så lette å få taki har eg funne ut dei er sikkert 8 år gamle så sikkert utav produksjon for lenge sia. har lurt på diamnt sort sjøl ja, men er så mange andre e30 ar som har den fargen.. blir kansje kawagrønn denna og:P
eirikbr Skrevet Oktober 16, 2008 Skrevet Oktober 16, 2008 oja, kjedelig det da, er sant det, mange som har diamant sort, men hva tror du om mørkeblå da? noe lignende farge som pedern har på m3 e30`n sinn, om du vet hvordan jeg mener?
haraldsenracing Skrevet Oktober 16, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2008 nja ,, jedna mørkeblå hadde vært noe, men må då væra ein heilt spesiell som ikkje så mange har:P
haraldsenracing Skrevet Oktober 19, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2008 då er den svarte endelig rett og fin igen polakkane gjorde den ferdig på fredag kveld. er jækla fronøyd nå å endelig ha fått den i orden igjen. er for gale å hiva ein e30 viss det er håp for å fixa ann. i går var eg på karmøy å handla meg litt deler : - m-tech 1 sideskjørt - panser - linseløkter - skjørt til org bakfanger - v. fram depmpartorn - foring til traværs bak. - org bakløkter i dag fekk eg gjort veldig lite med bilen siden og motte stå vakt unda bilcross og rallycross løp i vikedal. ,men fekk nå pusst og grunna sveisane , så satse eg på å få smørt på karrosorikitte, og tektylert i måro. har fått tatt nåko bilder med tsw felgan på framme og nå. satt dei på etter eg kom heim fredags etter middagen . var å kjøpte lengre hjulboltar på mekonomen , siden eg motte til meg spacer for at ikkje innerkanten skal ta borti demparttornet. bilde med tsw felgane montert på framme og. kom seg ein del nå. kun å lakkera dei kvite som gjenstår nå den grønne motte væra donor eit par timars tid siden er ikkje fekk tak i v. skjerm slik som eg hadde håpa på då eg var å handla deler. tilpassing, va vel perfeksjonist han eine polakken så resultate blei knallbra! grunning av sveiseskjøytar
haraldsenracing Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2008 har fått gjort litt i dag og:) grunna motorrommet og hjulbuen v.side framme + inne rundt pedalane med rust killer. pussa ned og sprøyta traversen bak med grunning . demonterte og pressa ut foringane fra bærearmane bak. ein kompis skal dreie alu foringar til bakstillinga + diffen. nå treng eg to brukane dempartorn framme. nåken som har til salgs? bilder kjem i morgen ,,
haraldsenracing Skrevet Oktober 22, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2008 legger til nåken bilder med panser og grill + løkter på
haraldsenracing Skrevet Oktober 27, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2008 har fått gjort litt i helga, men ikkje så alt for masse. la på karrosorikitt over sveiseskjøytane og lakka over den raude rustkilleren med svart bangalakk og deretter spøyta tektyl i v.innerskjerm. masse tid gjekk vekk med at eg deltok i burnekonkuranse både fredag og lørdag under 25 års jubeleumet for suldalbillakkering og kaldheim bildeler,. gjekknnåko sett med gamle bakdekk:P vant på lørdagen og fekk to fletta nye 215/40/ 17 dekk i premie:D skal arangere burnekonkuranse til neste år og . då vil dei ha enda fleie påmelde så er berre å stilla opp! eg har tatt ein del bilder fra helgas arbeid på den svarte med camera mitt men har surra det vekk. har bilder fra konkuransen, som eg tok med det andra camera
E30_Dale Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 Greit med røyk der ja... Fiine! Har du fortsatt et 325 bakstell du elle?
leif harald Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 Greit med røyk der ja... Fiine! Har du fortsatt et 325 bakstell du elle? Trur eg bytta te mg den siste bakstillingen hans
haraldsenracing Skrevet November 3, 2008 Forfatter Skrevet November 3, 2008 bakstillinga gjekk til leif harald ja. men altids rå å få tak i ei til:P
haraldsenracing Skrevet November 5, 2008 Forfatter Skrevet November 5, 2008 OPPDATERING: det som er gjort i det sista: har fått lakert ferdig understellet og gjort det klar til montering. kom ein pakke fra bmw spesialisten med litt div deler til understeller : - powerflex foringer til bærearmane - håndbrekkwiere - panserwier - ledd til stabstago - v og h komplett styreledd - belgbeskyttar til demperar - div. kips har fått aluforingae til bærearmane bak og som skal pressast i til helga. i helga byta tilbake til 320 motoren i den grønne p.g.a eg vil gå over den før eg setter den i den svarte. hjerne er sendt inn for å få laga ein chip som passer til det som er gjort med motren, i mot at han som skal laga den får ein diff av meg va å bestilte meg nye vinterdekk i dag , skal hiva litt kvit lakk på vinterfelgane før di nye dekka skal på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå