haraldsenracing Skrevet Januar 12, 2008 Forfatter Skrevet Januar 12, 2008 hehe. kult. bra at det er andre og som bygger om sin bmw ¨ eg fant tilfeldig vis ein film på you tube i går der det var film av ein e30 med samme farge som jeg skal lakke min i og samme stylinga. og det var berre hilt rått ... han hadde og lagt den slik som jeg har tenkt innvendig, med sparco stoler og kvitt bur. blie skikkelig gira når jeg såg den!!¨ kompisen min var her i sta og me feikk retta bulken hans hadde tenkt å montere i subb men han manglet overgangen yil cdspilleren. har begynt å maskere bilen nå og skal gjere det ferdig i dag samt lage til buret den skal stå i når broderen skal lakke..
haraldsenracing Skrevet Januar 12, 2008 Forfatter Skrevet Januar 12, 2008 har maskert hele bilen i kvell så nå er den klar til lakkering på mandag her er bilder fra før i dag, då eg va ute å lufta den ein tur
haraldsenracing Skrevet Januar 14, 2008 Forfatter Skrevet Januar 14, 2008 i dag er dagen!!! lakkerings time! bildene er fra i går kvell da jeg nesten var ferdig meg lakkeringsteltet ( home made ) .. i natt og i hele dag har det stått flere varmeovner og varma opp verkstedet, så nå er det reine syden der trur det var runt 30 grader dr nå så håper d funker og at lakken størkner raskere da.. har lagt ferdig telte i tidligere i dag , så nå venter jeg berre på at brodern skal kome hjem fra stavnger bilder av ferdig telt og lakkering kjem seinare i dag teltet ser nor jalla ut men funker.. hmm her mangler taket i telte:p
vrossi46 Skrevet Januar 14, 2008 Skrevet Januar 14, 2008 dette såg jo veldi bra ut.. venter spent på bilde av resultatet..
haraldsenracing Skrevet Januar 15, 2008 Forfatter Skrevet Januar 15, 2008 jaja.. bilen er stiv allerede, med powerflex foringene, og kjem te å bli nett så ein kubbe med avstivinga mellom dempartorna bak og avstivinga på dempartorna framme bilder fra lakkering kjem seinare
Skimmy Skrevet Januar 15, 2008 Skrevet Januar 15, 2008 e d coilovers på biln? eg ÆLSK di felgan, va så gruum
haraldsenracing Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Skrevet Januar 16, 2008 blei ferdig å lakka kl. 01 i natt ska ta bilder i dag lakken blei bra ! knall farge. må lakkere pansere på nytt p.g.a ble en reaksjon frmme på d etter grunniga var lakt på. har ikke lakka d meg det med den rally svart matte fargen som jeg har på resten av bilen,. når det blir opplett og finere vær skal jeg kjøre den ut og ta bilder.
haraldsenracing Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Skrevet Januar 16, 2008 bilder av ny lakka bil mørke bilder ska ta bilde av den i dagslys
Rotty Skrevet Januar 16, 2008 Skrevet Januar 16, 2008 Hehe er sjalu i mørket så trenger ikke dagslys Bra det er noen som gjør fremgang, innspirasjon for oss andre sofaslitere Bli bra dette, skal du våtslipe og så klarlakke?
-Shark- Skrevet Januar 16, 2008 Skrevet Januar 16, 2008 Hva lakket du med? Sprøyte? Eventuelt, vet du hvor man kan få kjøpt slikt billig? Men samtidig gir bra resultat? Hvor mange liter lakk gikk det? Ser bra ut på bildene, bortsett fra panseret da- men det skulle du fikse på nytt.
JoCCe Skrevet Januar 16, 2008 Skrevet Januar 16, 2008 jaja så jo ikke så ille ut på de bildene, kommer ann på åssen det ser ut i lys da Må ta masse bilder når du er ferdi lakka å får trilla den ut i sjikkelig lys så vi ser skikkelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå