Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 256
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

:D takker for positive tilbake meldinger. skal se om jeg får tatt bilder av den utforbi i dagslys i helga. da skal jeg lakke panseret( som nå berre er grunna ) og fangerane. :D

så lurte jeg på om noen vet om det går ann å ta av nedre del under bakfangaren på en facelift?

tenkte jeg skulle sette facelift front og ræv på den, siden noe av nedre gods gak er kutta vekk, eller så må jeg kjøpe nye de platen bak.

Skrevet

noen nye deler har kommet i posten i det siste. :D

- sparco rødealu panserlåser

- sparco koffertlokk fjører

- nye bremseskjold

- justeringsmutter til håndbrekk sko.

har begynt å montere støtfangerane, lykter og grill.

satser på å får lakkapansert i løp av uka, og sette i sideviduene og bakruta.

bilder :D

qu7peh8l77fz62w6hkmz.jpg

obeshrrjxev5ixxss9to.jpg

hew72ulr8b02hbpyu6fc.jpg

d5l5y0ysf0d4camfxkww.jpg

3r78leg7nqucuwwyonvh.jpg

Skrevet

takker , takkker.. :D

blir vell sota blinkers, men usikker på om jeg skal ha sota baklykter. syns at de orginale passa ganske bra til denne fragen. :D , men har eit sett sota lykter på lager i tilfelle jeg ombestemmer meg..

off eg skal sette i sidevinduene og bakruta.. det skal vist være veldig enkelt i følge borderen min , men jeg sliter.. hvordan gjør jeg det :oops: ???

Skrevet

lexan er den type plastik som tåler mest!du kan ta en hammer å slå i plexi å det knekker med en gang!tar du en slegge å slår i lexsan kommer sleggen like fort tilbake å du klarer så vidt å se du har slått i det :D ganske så vanskelig å knekke for å si det slik nesten umulig det kan jeg si for jeg jobber med glass!men synnes racing prosjektet ditt var tøfft!l lykke til videre :D

Skrevet

ahh ;) Elsker denne bilen din :D Men skal du ikke lakke og montere gts fangerne? Må jo ha sota lyktene bak, å kansje hvite blinkers forran m litt sot på? :P ellers feet å lav bil :D

Skrevet

Bakrute skal i allefall være veldig enkel å montere.

Det har jeg montert før, så det vet jeg. :)

Du presser rett og slett pakningen på plass der den skal være på bilen til å begynne med.

Så begynner du med å lirke ruta på plass i pakningen, begynn nede og jobb deg oppover og rundt hele ruten.

Bruk noe smalt, lignende flatskrujern men som du er sikker på ikke riper opp ruten, før denne under pakningskanten og dra den rundt vinduet så smetter den sakte men sikkert inn i pakningen.

Kan være lurt å bruke noe såpe for å få den til å gå lettere på plass.

Når vinduet er på plass bruker du nevene dine og presser/banker metall-listen på plass i pakningen, det er denne som setter press på pakningen så vinduet blir sittende fast og pakningen tetter. :)

Sikkert ikke så bra forklart, og det er forklart slik man gjør det selv hjemme i garasjen, men det er forhåpentligvis til hjelp.

Veldig enkelt skal du få se! :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...