haraldsenracing Skrevet Januar 22, 2008 Forfatter Skrevet Januar 22, 2008 takker for forklaringen, ///moepower , bra forklart ( mye bedre enn broderen forklarte meg. det er han som tok de utav , og jeg har ikke montert vinduer før . skru og ordne på biler er ikke det eg har gjort mest. kun etter eg begynte på dette prosjekte kjekt med positive tilbakemeldinger , spes siden dette er mitt første prosjekt. eg kjøre aktvift motocross og har holdt på med det i 6 år siden jeg var 11. så tida går meg til der, men siden det ikke er sesong om vinteren er det greit å ha noe å gjøre på.( kan ikke likke på latsiden ) broderen min som har vore bilfrelst og sefølgelig har han BMW på hjernen ( har tydligvis smitta over på meg ) er usikker på om gts stylinga skal på, fant ut at den ble ganske kul med orginal look , men er stykt redd for at jeg kommer tin å kjøpe m3 front. gts`èn ligg kar og er ikke heft å sette på , siden jeg har hurtig koplinger. blir lexan glassa godkjente hos biltilsyne , når jeg skal godkjenne den..??? sota lyter kjem sansynligvis på ja va og såg på en bil til i dag, bmw e30 alpina lokk( ombygd 325i )
destroyy Skrevet Januar 22, 2008 Skrevet Januar 22, 2008 Jeg anbefaler slik silicon spray rørleggere bruker , da kan du dytte på plass hele pakningen nesten, å er nødt til å lirke på plass en liten bit av den bare (mindre sjangs for riper) Byttet bakrute selv, prøvde først med crc (funka dårlig ) så denne silikonspraye, funket perfekt
haraldsenracing Skrevet Januar 22, 2008 Forfatter Skrevet Januar 22, 2008 silicon spray ja, ! det kom jeg ikke på .. hehe, det har jeg mye av så får prøve d... har vore på verkstade i kveld og. monterte bakfanger , og gjorde klart panseret til lakkering i morgen. motte pusse det ned på nytt siden det ble en reaksjon under grunninga bilder kjem i morgen..
haraldsenracing Skrevet Januar 23, 2008 Forfatter Skrevet Januar 23, 2008 fått lakka panseret og koffertlokke på nytt i dag satser på det blei bra, vil vise seg i morgen når lakken er tørka. hehe, fant fram noe orginale skvett lapper som jeg monterte på for å se hvordan der såg ut... litt orginalt....men va ikke så gale som jeg hadde trodd. lure på om jeg skal ha røde sparco skvett lapper på den for å hindre at alt for mye vann og drit blir kasta opp i karrosrie bak, men da kjem jeg til å kutte det til slik at lappene ikke viser så godt.. men har ikke bestemt meg enda..
haraldsenracing Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Skrevet Januar 27, 2008 hehe.. det er ikke løye du ikke har sett denne bmwen i etne før, har vell ikke vore her på 5 år trur jeg. det er broderen min sin og han har flytta til stavanger, og har brukt bilen der.. så jeg var der å henta den. etter at den har stått på eit verksted i 2 år... bor på stråndo. ' den blir å sjå på veien i etne om ikke alt for mange ukene
haraldsenracing Skrevet Januar 28, 2008 Forfatter Skrevet Januar 28, 2008 hehe, ja seff.. drifta på tongane han som skal fikse noe småting på bilen og godkjenne den var på besøk i går. han skal ta bilen i neste uke...
knut_olestad Skrevet Januar 28, 2008 Skrevet Januar 28, 2008 Angående rutemontering, jeg har brukt metoden jeg lærte på et bilverksted, montere gummilista på vindu først, så legger man en hyssing i sporet som skal inn på karrosseri, den skal ligge så endene kommer ut nederst på lista inn mot kupe, legg ruta på plass og dra forsikti i hyssingen, da glir lista lekende lett på plass. Flere enn meg som forsto?
THE WOLF Skrevet Januar 28, 2008 Skrevet Januar 28, 2008 det er absolutt det enkleste,er sånn rutemontører gjør det.
haraldsenracing Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Skrevet Januar 30, 2008 . i går var jeg og en kompis ute å testa drage i bilen, etter å ha bytta olje og filter. va meget fornøyd med akselerasjonen etter vektreduksonen. den gjekk meget godt, og va ikke akkuratt vanskelig og legge brei. pcen min funker ikke så må låne en, derfor lite bilder i det siste. i dag skal jeg bestille siste rest av delene som gjenstår , og hente de nye sparcostolene.
haraldsenracing Skrevet Februar 3, 2008 Forfatter Skrevet Februar 3, 2008 noen dager siden jeg har vore innpå nå... internette er nede hos meg så får ikke tilgang på pc.. satser på at de er i orden i løp av uke... så kan jeg legge inn bilder.. det som er blit gjort dei siste dagen er.;; sett i alu dørplater, sveist i avstivingstag baki bagasjeromme, lakka det, poppa fat den runde påata , der hvor reservehjul korga har hvore , sett på orginale skvett lappar( røde sparco skvett lappar er bestilt , samt sparco ratt, stolunderstell, ny karrosoriplate bak hjulbuen bak høgre side( venster side er bytta ) . bilen skal til godkjening og få ein overhaling på elnette denne uka.. ein mekaniker som skal gjere det for meg. bilder kommer så for jeg får internett til å virke..
haraldsenracing Skrevet Februar 11, 2008 Forfatter Skrevet Februar 11, 2008 hmm.. ganske stilleståande her nå.. p.g.a jeg ikke har internett tilgjengelig for tiden. men i helga var jeg ute å test kjørte bmwen.. ganske fornøyd med efferkten og kjørekmomfort. har nå bytta bremsekjolda , satt på resten av håndbrekken, nye hjullager bak. bur, ratt, stounderstell, startpanel+++ kommer i dag
JoCCe Skrevet Februar 11, 2008 Skrevet Februar 11, 2008 Vi vil jo se bilder Er det som er morro med prosjekter Skal du godkjenne bilen snart eller?
haraldsenracing Skrevet Februar 13, 2008 Forfatter Skrevet Februar 13, 2008 bilen blir registerert og før skilter sansynligvis på mandag skal test kjøres på søndag nå funker internett så skal ta legge utpå bilder i kvell, eller i morgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå