Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei folkens! Har noen spørsmål:

Turtelleren og bensin-målerdingsen (ikke bensin-nivå, men forbruket) sitter altså i samme klokka. Noen som vet hva som kan være feil? sitter det batterier der? er det stor jobb å få ut instrumentbrettet?

Tenkte også med det samme at jeg skulle bytte ut pærer/dioder i instrumentene (så de matcher bilfargen) noen som har gjort det før?

Takk for bra DIY på tomgangen på M20! :D

Skrevet

selve instrumentet er enkelt å ta ut, ofte er det stikkene på bagsiden der ikke er best, der sitter 2 skruer i toppen og så kan det vippes ut, kan vere enklere om du tar av rattet.. vet ikke om du får pærer i så mange farger, men det blir helt sikkert ikke bra om du har svart bil :D:D:lol:

Skrevet

hehehe sort bil ja :P

neida, sitter du skruer oppe i instrumentene, som er skrud i selve dashborde, så er det bare å vippe ut hele greia, om du har lite nok ratt ;) Kan hjelpe å elektro spray på kontaktene, noen har også batterier inni der mener jeg på, men de er vell bare til displayet.

Skrevet

Takk for svar! Har ikke fått tatt ut instrumentet enda!

Noen her som vet om det er camber-justering bak på e34 sedan? så litt dårlig ut med justering der!

...Og bilen er delfinblå til informasjon :D

Skrevet

at måleren ikke funker kan ganske enkelt være at en slange som går fra instrument til luftmengdemåleren har hoppa ut av festet sitt i motorrommet.

Søk i forumet så finner du nok svar. Har et bilde av hvordan den ser ut her:

http://my.opera.com/torsteina/albums/sh ... re=3402003

den skal inn her:

http://files.myopera.com/torsteina/albu ... 27/bil.jpg

E34 har ikke camberjustering bak etter det jeg har forstått.

Dersom det ikke lyser i instrumentpanelet, kan det være noen pærer som er gåen. Var noen som hadde fremgangsmåte til å fikse dette og.

Ta et søk om det var dette som var problemet.

E34 er gode biler. Har en selv. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...