Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal du gjøre det selv er det viktig å bruke sotefilm med litt kvalitet. De billigste får du ikke til å se 100% ut, men med litt dyrere er det visst enklere.

Har tidligere hørt her inne at pris ligger på ca 2000kr for bakrute, og 800kr for de andre.

Skrevet

Det er et firma ja. Kepler som holder til her nede har begynt med solfilm nå.

Hva politiet sier til det vil jeg helst ikke tenke på. :)

Men tror de ser litt ann bilen, er det er kølsota Sierra tror jeg de krever at det fjernes umiddelbart. :D Jeg skal ha lyseste toningen hadde jeg tenkt.

Skrevet

Så lenge du soter relativt forsiktig foran klarer du nok å komme unna politiet. Dessuten filer de som monterer dem ned kantene så det nesten ikke synes :wink:

Skrevet

om du skal gjøre det selv kommer jo helt an på hvor flink du er/tålmodig...

jeg har gjort mitt selv og er ganske fornøyd... det som er så greit når man gjør det selv er at det koster deg en 100 lapp ca i film, litt zalo og vann i ei sprayflaske...

kan fint få det like bra som "kjøpe sotinga" hvis du tar deg god tid...

ta ei lys soting så pleier de ikke å si så mye... jeg har 43% lysgjnnomgang og de har ikke sagt noe på det.... hadde 4% på en sedan jeg hadde, ble vel stoppa 3 ganger :-s

var også på biltilsynet med kontroll og han som var der sa ikke noe... han sa bare at "det hadde du ikke på når du var her" ;-)

Skrevet

vet ikke om jeg er flink nok eller har tålmodighet;P men bare jg får en grei pris av et firma så går jeg for det.

Grei kar han på biltilsynet da;)

Skrevet
Jeg har nettopp fått bilen min igjen fra mobilglass i bergen!

Har sotet alle rutene helt frem. Ble utroligt bra i hvertfall..

Og du betalte? Broderen lurer på å sote alle rutene på 4dørs E30en sin.. Og da er mobilglass i bergen en kanidat 8)

Skrevet

Vurderer dette selv men da tror jeg at jeg heller mot og gjøre dette selv, kjenner et par som har gjort det og de sier at som sagt over, det viktige er og ha god tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...