Kristian Skrevet Desember 17, 2007 Share Skrevet Desember 17, 2007 noen som kjenner til tilstanden på denne nå? har byttet noen eiere de siste årene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Desember 18, 2007 Share Skrevet Desember 18, 2007 Den var strøken da den gikk her for bare noen måneder siden, ble lite brukt og sto lagra tørt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakett Skrevet Desember 18, 2007 Share Skrevet Desember 18, 2007 hmm, hørtes syyykt rå ut denne bilen her, nydelig bil ja. Skulle gjerne ha kjent på draget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Desember 18, 2007 Share Skrevet Desember 18, 2007 hadde den ikke noen toppakning problemer når den kom til åndalsnes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snes Skrevet Desember 18, 2007 Share Skrevet Desember 18, 2007 Stemmer det. Var et rop om hjelp her inne... Her er annonsen fra i vår:http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=50884&highlight= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola. Skrevet Desember 18, 2007 Share Skrevet Desember 18, 2007 Om jeg skal gjette "villt" , så tror jeg nok grunnen til at slike biler bytter eiere ofte pga at slike biler krever noe mer av eierne enn kanskje er klar over før de kjøper.. At den har hatt toppaknings trøbbel er jo ikke akkurat så uvanlig for en så ekstrem bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsnes Skrevet Desember 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2007 kan hjelpe dere litt... jeg kjøpte bilen av Borger, solgte den til Tor Ivar, han byttet topp pakning. jeg kjøpte den tilbake fra Tor Ivar i sommer fordi jeg ville ha en bil som går godt og virker til å være stabil, bilen vurderes nå solgt igjen grunnet tidsmangel, har akkurat satt på ny type topp pakning fra PPF med nye studs. Bilen ser helt lik som når jeg kjøpte den av borger. mvh Lars Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsnes Skrevet Desember 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsnes Skrevet Desember 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Desember 18, 2007 Share Skrevet Desember 18, 2007 Jada, den ER fin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsnes Skrevet Desember 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2007 opps, ble litt feil dette..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg