Hawkon88 Skrevet Desember 13, 2007 Skrevet Desember 13, 2007 http://finn.no/finn/bap/object?finnkode ... T.svl=Link stemmer dette? Tyskproduserte kvalitets fjærer, de fleste med TÜV! Vogtland produserer mange av toppfjærene til Koni, Bilstein, Eibach m.fl. og er absolutt ledende på dette feltet. hvorfor er da disse fjærene mye billigere enn bilstein osv?
RobertN Skrevet Desember 13, 2007 Skrevet Desember 13, 2007 Så jo seriøst ut da men som du sier var vel da litt rart med så billig pris.
R Andersen Skrevet Desember 14, 2007 Skrevet Desember 14, 2007 Jeg vil tro att Bilstein og Eibach produserer fjærer selv. Har ingen erfaringer med Vogtland, men tror det er i den nederste delen av skalan på kvalitet.
Rabies Skrevet Desember 14, 2007 Skrevet Desember 14, 2007 1500 for fjærer trenger ikke å bety dårlig kvalitet. Fjærene til senkesettet mitt kosta 1600 og de er TUV godkjent og har 5 års garanti
-Anders- Skrevet Desember 14, 2007 Skrevet Desember 14, 2007 Googla litt etter info om Vogtland og kommer over noe greier. "Why do we recommend getting VOGTLAND springs compared to other brands?" -Made in Germany should be the first keyword -As we all know the best technology and quality products are manufactured in Germany. Audi, BMW and Mercedes are German cars. -Vogtland is considered the top notch quality suspension company anyone can find in the world. Ride and Performance they out-beat H&R and Eibach like night and day. Mer her
Orjan Skrevet Desember 14, 2007 Skrevet Desember 14, 2007 Vogtland er et relativt anerkjent merke, men at de produserer til Eibach & co er å dra markedsføringen litt for langt.... Produktet er bra, men finn-annonsen er ikke det
Dirty Skrevet Desember 14, 2007 Skrevet Desember 14, 2007 Kjøpt slike på Ebay igår! lest mye bra om de! så skal bli gøy å teste om de er greie
R Andersen Skrevet Desember 14, 2007 Skrevet Desember 14, 2007 Googla litt etter info om Vogtland og kommer over noe greier."Why do we recommend getting VOGTLAND springs compared to other brands?" -Made in Germany should be the first keyword -As we all know the best technology and quality products are manufactured in Germany. Audi, BMW and Mercedes are German cars. -Vogtland is considered the top notch quality suspension company anyone can find in the world. Ride and Performance they out-beat H&R and Eibach like night and day. Mer her Det er jo hva de som selger det sier.. Det tar jeg med en klype salt.. Hvis de er så bra, så syntest jeg det er rart att de ikke har vært med i tester jeg har lest om. Ville tro de hadde tatt de med i en test sammens med H&R, Bilstein, Eibach og Koni.
Hawkon88 Skrevet Desember 14, 2007 Forfatter Skrevet Desember 14, 2007 hvis vogtland er så bra- hvorfor er da h&r og bilstein++ mer brukt og anerkjent som kvalitet? tenker da på hvor stive de er++ du som hadde kjøpt slike. kom med en tilbakemelding da!
-Anders- Skrevet Desember 14, 2007 Skrevet Desember 14, 2007 Googla litt etter info om Vogtland og kommer over noe greier."Why do we recommend getting VOGTLAND springs compared to other brands?" -Made in Germany should be the first keyword -As we all know the best technology and quality products are manufactured in Germany. Audi, BMW and Mercedes are German cars. -Vogtland is considered the top notch quality suspension company anyone can find in the world. Ride and Performance they out-beat H&R and Eibach like night and day. Mer her Det er jo hva de som selger det sier.. Det tar jeg med en klype salt.. Hvis de er så bra, så syntest jeg det er rart att de ikke har vært med i tester jeg har lest om. Ville tro de hadde tatt de med i en test sammens med H&R, Bilstein, Eibach og Koni. Ja, vet det kun er ord fra en forhandler. Men var grei lesning å leggge ut mtk på hva som hadde blitt sagt her. Men gå inn på hjemmesiden så står det at de stort sett kun er store innenfor nascar.
bimmert Skrevet Desember 14, 2007 Skrevet Desember 14, 2007 selger vogtland på scmiedman.. når jeg hørte der sa de at de har tatt over for et annet merke. mener det var ap.. men de skrøt av de. å de pleier jo ikke selge dritt på scmiedman.. de er jo ikke de billigeste fjærene til ordinær pris, mener det var rundt 2k. vurderer å gå for vogtland selv;)
Hedfelt Skrevet Desember 14, 2007 Skrevet Desember 14, 2007 selger vogtland på scmiedman.. når jeg hørte der sa de at de har tatt over for et annet merke. mener det var ap.. men de skrøt av de. å de pleier jo ikke selge dritt på scmiedman.. de er jo ikke de billigeste fjærene til ordinær pris, mener det var rundt 2k. vurderer å gå for vogtland selv;) Stemmer sikkert at det selges istedenfor AP, for AP er vel lagt ned? Noen som kan bekrefte?
opt Skrevet Desember 14, 2007 Skrevet Desember 14, 2007 at de er store i nascar ser jeg ikke noe positivt i, nascar har fint lite med annen banekjøring å gjøre og ingenting med gatebruk å gjøre. men det er jo fortsatt mulig det er bra. vanskelig å si når de ikke er blitt sammenlignet med gode europeiske merker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå