Gjest Skrevet Desember 13, 2007 Share Skrevet Desember 13, 2007 den har butta litt forran som dere ser, men fullt kjørbar. har brukt den litt. motor er meget bra. alt av foringer er nytt. bremser rundt hele er nytt. callippere og clutch er nytt.. strøkent interiør. sort tak.. kan selges uten motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet Desember 13, 2007 Share Skrevet Desember 13, 2007 få et bedre bilde av de vinter felga der. mulig jeg er int i dem. m dekk sef. kjøp deg en t og putt motorn i. snakkes sikkert i morra når du er ferdig på jobb. blir isn ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HungerForE30 Skrevet Desember 13, 2007 Share Skrevet Desember 13, 2007 Fin jobb å rette ut det der, bare skaff deg en delebil og bytt over. gjorde en lignende jobb på en bmw engang:) Men fine seter, hvor mye skal du ha for di? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Desember 13, 2007 Share Skrevet Desember 13, 2007 Pris?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Desember 14, 2007 Share Skrevet Desember 14, 2007 Pris uten motor, er det sperre på den og hvor mye rust er det på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318iAT Skrevet Desember 14, 2007 Share Skrevet Desember 14, 2007 Har du de originale stolene og er det sport stoler så er jeg intresert i de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole anders Skrevet Desember 14, 2007 Share Skrevet Desember 14, 2007 pris hel bil ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 14, 2007 Share Skrevet Desember 14, 2007 gi bud på hel bil. selges ikke med motor. da jeg har solgt lik bil i deler før å veit hva det er verdt. så skambud er det ikke vits å komme med.. har ikke org stolene. har kun de stolene som står i. der er TSL en mulig kjøper. men byr noe 2500. kan det hende de ryker:) ikke diff brems nei, 10000,- uten motor. men med ALT annet intriør,diff, understellet med gulekjoni osv.. sort taktrekk. så å si RUSTFRI BIL!! litt på sjåfør døra bare. det er det eneste jeg har sett enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 14, 2007 Share Skrevet Desember 14, 2007 her er bilde av felger(15" med nye myke å gode piggdekk, men desverre mangler de halvparten av piggene, men dette er typen dekk som også funker fett uten pigger) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 14, 2007 Share Skrevet Desember 14, 2007 sitter vinterdekk på nå, men de 205 50 sommerdekka kan selges de å... ok mønster. 800kr for alle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 14, 2007 Share Skrevet Desember 14, 2007 shadowline lister rundt hele.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Desember 15, 2007 Share Skrevet Desember 15, 2007 gule koni framme tilpasset ventilerte bremser? pris? send pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 15, 2007 Share Skrevet Desember 15, 2007 ja er gule koni på den, og ja 318is har ventilerte bremser. så er det der. men hva mener du med tilpasset? alt er orginalt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwE36Jinta Skrevet Desember 17, 2007 Share Skrevet Desember 17, 2007 gamle bilen min jo :( savnepå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 17, 2007 Share Skrevet Desember 17, 2007 slik det ser ut for meg så må den dras i gjigg! og det koster fort 10-20 tusen! på verksted! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg