Gå til innhold

Astri sin 89' E34 520i 24v er desverre solgt nå :(


Astri
 Share

Anbefalte innlegg

skal ikkje ha anna enn e34 jeg i allefall :) bilen din var nå serriøst bra å den da :) er ikke så mye som skal til somregel :)

Takker for det.:D Blir så gla når folk skriver slike hyggelige tilbakemeldinger. *gliser*

Nei, eg synes at Less is sometimes more passe bra noen ganger eg.:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

I dag har eg fått somla meg til å endelig sette inn silvervision lyspærer i blinkersene mine fremme. Glømte å ta bilde av det, men trur det kunne blitt vanskelig å fått vist det noe særlig bra på bilde.

Og så fekk eg endelig somla meg te å montera felgstativet eg fekk te bursdagen min for noen år siden av tanta mi. (takk tante. :D )

Og den plassen fekk jo selvfølgelig vinterfelgene mine. :)

q9k49hpdk4oyqttnfr1d.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil Astri! Bur du på Dale elle? Syns eg kan minna at eg har sitt den E34 cruisa forbi meg når eg stod på busstoppet, skjønne du... Stod det 520i merke bak på an og du har tatt det av elle? Siå at det står ///M merke på an nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, takk.

nei eg bur på østsiå av Torvastad, nesten me kiwi.

Eg fekk printa ut utstyrslista mi i dag når eg va på omvisning på Bavaria, og der sto det at denna blei bestilt uten modellbetegning. Og koffer det M merket står på vet kun den personen som har satt det på og det e kje meg.:D Men det ska vekk når eg får somla meg te å gjøre det. ;)

Som eg skreiv så va eg med BMWCCN avd. nord-rogaland på omvisning på Bavaria Haugesund i dag og det va ein opplevelse!!!

Det begynte med at me fekk omvisning rundt i bygget og stoppa i verkstedet. Der fikk me tilbud om gratis diagnosetesting av bilene våre. Da måtte jo eg slå til da, og fekk testa min. Og bilen besto med glans. :D:D:D*STOLT*

Eneste som kom opp som feildiagnose va sentrallåsen, men den va eg jo klar over fra før. Mens motoren ikkje fekk noen feil.:D Hihi, gjett om eg e fornøyde.

Eg fekk og utstyrslista på bilen min, og fant også ut at an blei ombygd før an kom te Norge i 97.

Utstyrslista:

S270A: Hjul med bredare däck (det hadde de aldri sett før på bavaria)

S314A: Ytterbackspegel/uppvärmt förarlås

S320A: Bortfallat modellbeteckning

S354A: Vindruta grön glas grönkil

S400A: Skjut-/höybar taklucka manuell manöv

S428A: Varntriangel och Förbandspacket

S465A: Nedfaellbart baksaete

S472A: Armstöd fram förarsida/passagerar

S494A: Stoluppvärmning förarsida/passagerar

S498A: Huvudstoed bak mekanisk

S520A: Dimstraalkastare

S570A: Foersterkt stroemfoersoerjning (noen som vet ka det betyr?)

S650A: Radio BMW reverse

Det sto også stoffseter i bilen min, så de ble vist bytta på fabrikk til skinn som står i nå. den hadde også manuell takluke, men nå e den elektrisk...

Men koffer den hadde bredere dekk og forsterka strømforsyning? Noen som kan forklare meg litt????

Etterpå var det prøvekjøring av biler, og der va kje eg vanskelige å be. hehe

Den første bilen eg prøvekjørte va ein e93 2.0 diesel. Den va herrrlige å kjøre.

Den andre bilen eg prøvde va ein z4 2.0 bensin. Den va go den og, men blei litt for liten og trang. Men den hadde gromlyd da.:D

Den tredje eg prøvde var ein 120 coupe. Likte veldig godt skinninteriøret i rødt, og det va overraskende god plass i bilen.

Den fjerde bilen va ein 2008 630 cabriolet te 1.3 mill!!! Sparte det beste til sist. Eg trudde eg skulle dø på meg når eg prøvde den!! Herregud for ett råskinn av ein bil!!!!!

Så konklusjonen for i dag e at eg e i himmelen! hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert kult å få prøvekjøre slike biler da :)

Har du nedfellbart baksete på skinninteriøret nå? isåfall så er vel det litt skjelden på sedan tror jeg.

Det med forsterka strømforsyning betyr vel sikkert i hovedsak større batteri og dynamo tipper jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det va dritrått å prøvekjøre dei bilane.:D

Hehe, nei det nedfellbare baksetet va nok med de stoffsetene som sto i. Nå e det helt baksete med armleende og så skal det vel være skipose der.

Kan du finne ut kor mye bilen min e senka nå Arild G?

dette står i vognkortet mitt:

Apex 20-20001VA (foran) og Apex 20-20002HA (bak) farge gul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, sikkert nice å kjøra E64 630i, go lyd i an elle, godt drag?

ja det va nice. :D Den drog ganske godt, men lyden hørte eg bedre når eg satt i baksetet enn når eg kjørte sjøl... Men hadde ikkje takka nei te ein sånn bil nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Nå har det skjedd litt mer her ja.

Har endelig fått ein midlertidig girbelg i bilen. Den komme fra ein e30 så den passe ikkje 100%, men den ligger der den ska og det ser bedre ut enn å kikke rett oppi girkassa. :D Takk for belgen RoaldJ. :D

DSC00171.jpg

Og i dag fekk eg montert greenfilteret eg har hatt liggende i bagasjerommet ei god stund nå... :oops: tok meg ein tur opp på det bannlyste biltema og kjøpte meg et adapter og da hadde eg jo ikkje annen mulighet enn å montere heile greiene.:D

DSC00247.jpg

DSC00248.jpg

De muttrene som sto inni luftfilterboksen hadde noen gigantiske skiver, så eg måtte jukse litt da eg ikkje fant liknende muttere... Hehe, me klippe og klippe me. :P

DSC00250.jpg

Sånn, der va greiene på plass, og eg blei kjempefornøyd! Det blei så grom lyd jo, at nå komme eg barra te å trø an heila tiå... Sluke nok noen extra liter bensin ei stund nå ja... :oops::lol:

Jada eg har satt på slangeklemme etter eg tok bildet...

DSC00249.jpg

Men så lurte eg på, da eg testa bilen med filteret så syns eg den aksa mye bedre og responsen va kjappere enn med det originale filteret. E dette bare innbilning og ønsketenkning fra min side eller kan dette faktisk stemme?

Prøvde også å få noe gang på sprederne mine i dag, men det måtte eg bare gi opp... :cry: Eg kobla sammen nesten alle ledninger eg fant som gikk te sprederne,

DSC00251.jpg

men eg havna te slutt opp her:

DSC00252.jpg

E det noen som kan hjelpe meg med å finne ut kor desse skal kobles i? Eg sjekka bak bryteren i bilen og der va alt kobla te og det va strøm der, så eg forstår ingenting nå... :?:cry:

(markerer spørsmåla mine med rødt så det blir lettere å legge merke til dem i alt bablet mitt her :P )

PS bildeopplastinga funker ikkje så eg måtte bruka photobucket...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...