Gå til innhold

Astri sin 89' E34 520i 24v er desverre solgt nå :(


Astri
 Share

Anbefalte innlegg

Syntes de ligna noe alpina replika sjøl, men trur kje eg e så heldig at eg fekk med det da... Stemme sikkert bedre det Frode H seie då ja...

Må få meg noen kjekke felger te sommaren. Minimum 17" me goe kant såg eg for meg. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

¤#&"%(

Nå har eg fått NOK!!! Nå ska den ¤%""#"&¤#&¤% sluromat kassen ut av bilen min og så blir det manuell på meg!!!!

Va ute å kjørte i dag, og plutselig så fant girkassen ut at nei, idag ska eg slå meg vrang og baaaraa kjøra på første giret! E så typisk min flaks. 2000 spenn og dei få fritimane eg har på kvelden så eg har brukt te å skru e gått rett i dass! Blir så oppgitt!

Fekk kjørt fra kopervik te Utvik Auto da det skjedde og peilte olja der og da va den plutselig TOM? Kan ikkje forstå det! Sjekka om det va lekasjer men det var bare et par dråper... Trudde ikkje dei hadde noe særlig å sei. men eg kan jo seff ta feil da. Men an går fint i revers og nøytral og sånt men om eg sette an i drive eller 1,2,3'dje så går den bare på første gir...

Offm har barra lyst å skrika....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har stressa nok med det autalota greiene i denna bilen nå. Virke som den soiser autolat kasser og eg e drittleie p skru på det. Og så ser eg egentlig mer positivt med ein manuell da. Mindre drivstoff-forbruk, litt hissigere og lettere å legge brei. :P

En ukes tid blir for lenge. Han som kunne gjøre det for meg kunne gjøre det på en kveld. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...