Gå til innhold

Astri sin 89' E34 520i 24v er desverre solgt nå :(


Astri
 Share

Anbefalte innlegg

Då va bilen min endelig hima igjen med manuell kasse i!! Hihi, det va godt å kjøra an igjen. :D

Då vil eg sei så masse tusen takk te TOREBMW og Ruben (usikker på ka han kalle seg her inne) som gjorde jobben for meg. :D:applause:

Då kan eg endelig slappa av og tenka på andre ting enn barra girkasser framover håper eg.:D Så nå mangle eg barra girkula og belg, men det finne eg vel te slutt tenke eg. :D

Takk igjen Tore og Ruben. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Er noen ting eg lure på. Av og te kan bilen min vær litt tungstarta, og eg må vri om tenninga ca 2 ganger før an starter på andre forsøk. Vet noen ka det kan være? Og så har eg oppdaga at eg har et hull i bensintanken min, men har ikkje sjekka kor det e. E det noen typiske plasser de pleier å få hull?

Hiver inn noen bilder av nyvaska bil eg... :D

(beklager dårlige mobilbilder)

1fyazk0conbietm6wilp.jpg

zd105neqkx0blc2h719d.jpg

ogrsb1ixtvuft6i11c5a.jpg

80gruyk5oo08m73dlsjx.jpg

cdl835wg05kvayolmhz2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja du bør jo prøve d først vertfall.. koster ikke all verden.. men du bør jo få ordna den lekkasjen din da me tanke på arvingen som sitter i baksete? :)

det kjappeste du kan gjøre er å nappe opp sitte puta bak og skru av metall lokka som er i gulvet.?. så kommer du rett ned på koblingane te tanken.. så kan du se der.. var vertfall sånn på en e36 jeg bytta pumpe på..og er det på di aller fleste biler..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan!! Ruben her.... :) kom på d at me har jo grill lit te bilen din på jobb, hadde baklykter o faktisk men vet ikkje om me har di ennå. du får ta turen innom å sjekka!! :)

Hei, det va eg ikkje klar over. :D Eg får komma innom ein dag eg har penger. Blakka meg heilt på deg og Tore. :P Hehe

Friksen: Ja, eg må få gjort noe med det snarest. Lika det ikkje når det har med bensin å gjør... Joda, det e nok et lokk under setet bak. Men eg trur hullet e lenger nede. Med litt flaks så e det lett tilgjengelig, for då kjenne eg ein som kanskje kan lode det med tinn... Forhåpentlig vis for ein veldig billig penge... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Takk. Ja det e min første BMW, og e stolt som fy. Kjøpte den egentlig mest pga interiøret og eg fekk an te ein pris eg ikkje kunne slå fra meg. :D

M emblemet har eg fordi det e ein m-tech... Det sto på når eg kjøpte an. Hadde det stått m5 så hadde eg heller kalt det emblem-tuning.:D Bilen blei importert i 97 fra Tyskland, sikkert hovedsaklig pga interiøret og at det skal være ein m-tech (iallefall ifølge selger). For ellers syns eg det e rart at noen ville importere ein 8 år gammale e34 med automat...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...