Gå til innhold

Astri sin 89' E34 520i 24v er desverre solgt nå :(


Astri
 Share

Anbefalte innlegg

Hørtes ikke galt ut det tilbudet Astri? Nå vet jeg ikke hva du har gjort av understell og slitte deler og lakk siste halve året men. Syntes selv det virket vanskelig selv med touring, 5 år nyere, mye påkostet og 2.5 liter. (Mulig jeg traff på bare tullinger som ønsket seg ny bil til prisen av skrot sum).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prisen er grei hadde det vært m50b25 ac og svart sportskin hadde det vært bilig:)

har du fått noen bud eller intriserte på bilen?

Eg har fått bud på 35 000. Og interiøret er strøkent, med både varme og oppblåsbar pute i korsrygg. Egentlig mye mer behagelig for turer og slik enn med sportsstolene. Er mange som har vist interesse ja. Mer enn forventa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Behold den som fin bruksbil :) Har jo lagt alt for mye energi i den til å selge den så "billig"... Det er tross alt blitt en pen e34 ;)

Så kan du evt få deg ett koselig prosjekt på sida, om du blir gira på noe nytt :P

Synes du 35 000 e for billig? Synes det virka som en grei pris eg, i forhold til mange andre e34'r som ligger for salg og er overprisa i mine øyne. Disse bilene har enda ikkje blitt skikkelige entusiast biler slik som f.ks e30 osv...

Neida, det er en grei pris for en e34 :)

Tenker bare at det sikkert ligger mer enn kroner og øre i bilen, så fin som den har blitt ;) Men så er det jo en gang slikt at det blir nok ikke hensyntatt i markedet... :S

Til lykke med det evt. salget :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...